Άποψη

15/3/18 16:10

τελ. ενημ.: 15/3/18 16:14

Ποιός αποφασίζει ότι επί 8 και πλέον ώρες κόβεται το ρεύμα;

Για πολλοστή φορά η ΔΕΔΔΗΕ, προφανώς στα πλαίσια επέκτασης ή συντήρησης του δικτύου της, διέκοψε σήμερα το ρεύμα στα Πατρικά, ίσως και αλλού.

Ένα πρόβλημα είναι ότι όταν συμβαίνει αυτό εμείς το μαθαίνουμε αιφνιδίως από κάποια συσκευή στο σπίτι, που απλά παύει να λειτουργεί.  

Η ΔΕΔΔΗΕ έχει την αξίωση, προφανώς καλυπτόμενη από κάποια διάταξη, να ενημερωνόμαστε καθημερινά για το πρόγραμμα εργασιών του δικτύου της από τα τοπικά ΜΜΕ. Αλήθεια πόσο δύσκολο θα ήταν να ενημερώνουν εγκαίρως τον εκπρόσωπο κάθε κοινότητας ώστε κι αυτός με τη σειρά του να ενημερώνει τους κατοίκους αυτής; Πόσο αποδεκτό είναι ότι και σήμερα κάποια νοικοκυριά έμειναν χωρίς φαγητό αφού δεν γνώριζαν για την επερχόμενη διακοπή ρεύματος; Ποιός αποφασίζει ότι επί 8 και πλέον ώρες, αρκετές φορές, οι πολίτες πρέπει να σταματούν κάθε δραστηριότητα; Ποιός αποζημιώνει τους επαγγελματίες που αργούν αναγκαστικά;

Για αυτά και άλλα, ευνοήτως παραλειπόμενα, αισθάνομαι θλίψη και εκφράζω την έντονη δυσαρέσκεια μου για όλους τους αρμόδιους εμπλεκόμενους σε επίπεδο φυσικών προσώπων. Ελπίζω οι μελλοντικές αξιολογήσεις προσωπικού στον ευρύτερο δημόσιο ή μερικώς ιδιωτικοποιημένο τομέα να περιλαμβάνουν και ζητήματα κοινωνικής ευθύνης, προάσπισης βασικών αναγκών των πολιτών αλλά και σεβασμού προς τον έμμεσο εργοδότη, που δεν είναι άλλος από τον πολίτη που σήμερα δεν απολαμβάνει της αντιμετώπισης που δικαιούται και χρηματοδοτεί. Αντιθέτως απολαμβάνει την πλήρη απαξίωση ερχόμενος αντιμέτωπος με ξαφνικές διακοπές παροχής βασικών υπηρεσιών της καθημερινότητας, σαν αυτές να του παρέχονται ατελώς υπό μορφή επιχορήγησης.

Είμαστε όμως στην ευχάριστη θέση να ελπίζουμε και αναμένουμε μία νέα εισροή δημοσίων λειτουργών που έχει λάβει τα εχέγγυα αλλά και την παιδεία ώστε να διαχειριστεί, με την υπευθυνότητα που αρμόζει, το σύγχρονο κράτος. Γιατί για να μας ειδοποιήσει κάποιος την επόμενη φορά που θα μας κόψει το ρεύμα, δεν ελπίζουμε πια.

 

 

Δείτε επίσης