Ακόμα δεν το παραλάβαμε και ξηλώνεται…

Η αλήθεια είναι ότι η διοικητική παραλαβή του έργου αργεί ακόμα. Ζωή να χουμε να περιμένουμε. Βλέποντας όμως κανείς αυτή την εικόνα στη νέα πτέρυγα τι να πρωτοσχολιάσει; Ξηλώθηκε το πλαστικό σκέπαστρο της εισόδου και κάποιοι φωτεινοί εγκέφαλοι αντί να την κατεβάσουν επέλεξαν να τη δέσουν με σπάγκο… Αθάνατη Ελλάδα…

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ