Κοινωνία

25/9/13 8:11

τελ. ενημ.: 25/9/13 8:11

Προεδρικό Διάταγμα για παράταση μαθημάτων σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη

Εντολή στο Νομικό Τμήμα του υπουργείου Παιδείας να ετοιμάσει Προεδρικό Διάταγμα το οποίο θα ορίζει ότι «στα σχολεία που γίνεται κατάληψη πάνω από 3 ημέρες θα παρατείνεται αντίστοιχα το διδακτικό έτος, έδωσε ο υπουργός Παιδείας Κων. Αρβανιτόπουλος.

Στόχος μας, δήλωσε υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Παιδείας, είναι να προστατέψουμε τους μαθητές να μην χάνουν μαθήματα και αναγκάζονται να απευθύνονται για βοήθεια στα φροντιστήρια.

Οι περισσότερες καταλήψεις είναι  σε σχολεία της Αττικής, που ξεπερνούν τις 60 ενώ σύμφωνα με πληροφορίες ο αριθμός των καταλήψεων τις  τελευταίες ημέρες παραμένει σταθερός , δε φαίνεται δηλαδή το «φυτίλι» να μεταφέρεται σε μεγαλύτερο αριθμό σχολείων.

Εννέα σχολεία της Μεσσηνίας,  τελούν υπό κατάληψη που αφορούν στο σύνολο σχεδόν των γενικών λυκείων και των ΕΠΑΛ της Καλαμάτας, το γυμνάσιο και το γενικό λύκειο Αγίων Θεοδώρων Κορινθίας, καθώς και το 1ο και 3ο γενικό λύκειο Τρίπολης στην Αρκαδία κ.α.

Υπό  κατάληψη βρίσκεται  το 3ο Γυμνάσιο Βόλου, τα 3ο και 7ο Λύκεια Βόλου, το 1ο ΕΠΑΛ Βόλου, το Γυμνάσιο και το Λύκειο Αγριάς Μαγνησίας, το Λύκειο Καναλίων Μαγνησίας, το Γυμνάσιο και το Λύκειο Τσαγκαράδας.

Παράλληλα κατειλημμένα από τους μαθητές είναι οχτώ γυμνάσια-λύκεια του δήμου Νεαπόλεως-Συκεών στη Θεσσαλονίκη, ενώ συνολικά 39 τελούσαν υπό κατάληψη τη Δευτέρα, ένα σχολείο στον νομό Πέλλας και δύο στο Κιλκίς.

Στην Κρήτη, υπό κατάληψη ήταν τη Δευτέρα τα 1ο, 2ο και 3ο Γυμνάσιο Ρεθύμνου, τα 2ο και 3ο Λύκειο της πόλης, το ΕΠΑΛ Ρεθύμνου και το Γυμνάσιο - Λύκειο Επισκοπής.

Σε ότι αφορά στην ΟΛΜΕ που δεν κατάφερε να πραγματοποιήσει δεύτερη πενθήμερη απεργιακή κινητοποίηση αυτήν την εβδομάδα συνεχίζονται οι συνεδριάσεις με θέμα τις κινητοποιήσεις, παρά τα χαμηλά ποσοστά συμμετοχής στη χθεσινή απεργία.

Σήμερα συνεδριάζουν οι τοπικές ΕΛΜΕ και αύριο από την ολομέλεια των προέδρων αναμένεται η επίσημη απόφαση για το τι μέλλει γενέσθαι την ερχόμενη εβδομάδα, χωρίς ωστόσο να υπάρχει σαφώς διαμορφωμένη πρόταση.

Δείτε επίσης