Εθνικές Εκλογές 2015

24/1/15 11:04

τελ. ενημ.: 25/1/15 22:45

Η κάλπη των κοινωνικών δικτύων

ΠΟΙΟΙ ΕΦΑΓΑΝ ΑΚΥΡΟ, ΤΙ ΕΙΔΑΝ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ

Και σε αυτές τις εκλογές το facebook και τα υπόλοιπα κοινωνικά μέσα δικτύωσης έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στη διάχυση της ενημέρωσης και της πληροφορίας για τη δράση και τις θέσεις των υποψηφίων.

Όλοι οι υποψήφιοι της Χίου, πλην εκείνων του ΚΚΕ χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γι αυτό τον σκοπό. Πολλοί δε, που τα ανακάλυψαν λίγο πρόσφατα, σχολιάστηκαν κι αντιμετωπίστηκαν δυσμενώς από τους χρήστες.

Ένα 24ωρο πριν ανοίξουν οι κάλπες έχει ενδιαφέρον να κάνουμε μια "περατζάδα" από τις αναρτήσεις τους.

Ο ίδιος ή άλλοι;

Του φαίνεσθε κι όχι του είστε ήταν κάποιοι υποψήφιοι. Μέχρι πρότινος λησμονούσαν την ύπαρξη του  facebook  και  του  twiter  και ξαφνικά το επιτελείο τους και οι συμβουλάτορες τους, τους επέβαλλαν τη χρήση τους. Το αποτέλεσμα μάλλον γύρισε μπούμερανγκ αφού οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων κατά παράδοση γυρνούν την πλάτη σε αιτήματα φιλίας υποψηφίων παραμονές των εκλογών.

Αντίστροφα επίσης λειτούργησε και ο χειρισμός του λογαριασμού τους στα κοινωνικά δίκτυα από κάποιον τρίτο. Η αμεσότητα είναι εκείνη που παίζει το πρωταρχικό ρόλο στα κοινωνικά δίκτυα και η επικοινωνία κι όταν διαπιστώνεις ότι εν μιλάς με τον ίδιο τον χρήστη αλλά με κάποιον τρίτο, τότε είναι που... "ρίχνεις άκυρο"

Το προφίλ

Στα προφίλ των υποψηφίων, έπαιξε κυρίως η κεντρική προεκλογική αφίσα με το σύνθημα, ανάλογα το κόμμα την περίπτωση κ.λπ. και στις καθημερνές αναρτήσεις οι περιοδείες, οι ομιλίες και το πρόγραμμα για τη δράση του υποψήφιου την ίδια μέρα ή και την επομένη.

Η ανταπόκριση των χρηστών περιoρίζονταν σε μια προσπέραση από τους αδιάφορους, σε ένα like από τους "open mind" σε μια ανάλυση των φωτογραφιών μέχρι κεραίας για τους κουτσομπόληδες και σε κοινοποιήσεις από τους fun.

Κοντός ψαλμός αλληλούια πάντως, λίγες ώρες έμεινα και θα επιστρέψουμε και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στους κανονικούς μας ρυθμούς!

Δείτε επίσης