Διομήδης Χόνδρος

Διομήδης Χόνδρος

28.03.2018 // 9:13

Φτιάχνοντας ένα «κίνημα»

Ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις προσπαθούσαν  να προωθήσουν την μάρκα ή το προϊόν τους στον καταναλωτή, φαίνεται να αλλάζει ριζικά. Το μάρκετινγκ της επιχείρησης, σήμερα προσπαθεί πλέον να ευθυγραμμίσει τις αξίες τις αγοράς και της επιχείρησης με αυτές των καταναλωτών, διαμορφώνοντας από κοινού μια «κουλτούρα» μάρκετινγκ που μπορεί να πάρει τις διαστάσεις «κινήματος&ra ...

Εξατομικευμένο μάρκετινγκ .Το προϊόν σαν επιχείρηση

21.03.2018 // 10:08
Από τη δεκαετία του 80 αλλά κυρίως τη δεκαετία του 90, εμφανίζεται η έννοια του μεταμοντέρνου (εξατομικευμένου) μάρκετινγκ. Το ρεύμα αυτό υποστηρίζει ότι, ο μεταμοντερνισμός είναι μια νέα φιλοσοφία με δική της συγκροτημένη θεωρία και μεθοδολογία, η οποία διαθέτει τις δικές της ριζοσπαστικά επιστημολ ...

Inbound μάρκετινγκ: Μετατρέποντας τους ανώνυμους επισκέπτες, σε πελάτες της επιχείρησης μας.

14.03.2018 // 11:58
Η εποχή όπου το μάρκετινγκ βασίζονταν αποκλειστικά στη διαφήμιση, τις τηλεφωνικές πωλήσεις , το μαζικό direct mail κλπ, έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Η καθολική αποδοχή του διαδικτύου άλλαξε για πάντα τον τρόπο που οι μάρκες επικοινωνούν με το κοινό τους και οι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές του ...

Το συναίσθημα στην υπηρεσία του μάρκετινγκ

07.03.2018 // 9:34
Στην ψηφιακή εποχή, γίνεται ολοένα και πιο ξεκάθαρο ότι οι μάρκες αποκτούν ανθρώπινα χαρακτηριστικά, κάνουν πλάκα και συμμετέχουν στον κοινωνικό διάλογο, ποντάροντας στο συναίσθημα του καταναλωτή. Μας αρέσει να διηγούμαστε ιστορίες, προκειμένου να εξηγήσουμε πράγματα ή καταστάσεις, και να πείσουμ ...

Διαδικτυακό Μάρκετινγκ: Δέκα πράγματα που μπορεί να μας διδάξει ο ανταγωνισμός

28.02.2018 // 9:29
Ενώ είστε απασχολημένοι με το να διαφοροποιήσετε το προϊόν  η την υπηρεσία που προσφέρει η επιχείρηση σας απέναντι στους ανταγωνιστές σας, ίσως θα πρέπει να θυμηθείτε το ρητό που λέει "κράτα τούς εχθρούς σου κοντά". Υπάρχουν πολλά που μπορείτε να μάθετε από τις άλλες τοπικές επιχειρήσ ...

Μάρκετινγκ εμπειρίας. Ο καταναλωτής ως «εμπειριών συλλέκτης»

21.02.2018 // 10:49
Το μάρκετινγκ τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε ένα συνεχή μετασχηματισμό. Κύριες δυνάμεις αυτής της συνεχούς μεταμόρφωσης, είναι η τεχνολογία, η δύναμη του διαδικτύου, η έκρηξη των δεδομένων και των πληροφοριών. Όλα αυτά αλλάζουν δομικά τη συμπεριφορά του καταναλωτή, αλλά και των επιχειρήσεων. Οι ετ ...

Μάρκετινγκ σε «κρίση»

20.02.2018 // 21:32
Η ζωή κάθε επιχείρησης είναι οι πελάτες  της. Χωρίς αυτούς  η επιχείρηση παύει να υπάρχει. Επομένως το μάρκετινγκ της επιχείρησης είναι το οξυγόνο που της επιτρέπει να μένει ζωντανή και να αναπτύσσεται. Είναι εκείνη η λειτουργία της οικονομικής μονάδας που της διασφαλίζει  περισσότερο ...

Διατηρησιμότητα πελατών, το νέο «στοίχημα» του marketing

08.02.2018 // 13:40
Τα τελευταία χρόνια στο χώρο του μάρκετινγκ η μάχη για την διατηρησιμότητα των πελατών (customer loyalty) της επιχείρησης βρίσκεται στο απόγειο της. Η σημαντική μείωση του εισοδήματος του καταναλωτή, σε συνδυασμό με τις τεχνολογικές εξελίξεις, που έφεραν στο «προσκήνιο» τον καταναλωτή, έκαναν τους π ...

Νευρομάρκετινγκ: «Ποντάροντας» στο μυαλό του καταναλωτή

31.01.2018 // 13:37
Πριν από περίπου δέκα χρόνια, όντας ακόμη φοιτητής του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης διάβασα τον πιο περίεργο ορισμό που μπορούσα να φανταστώ. Πραγματικά απορούσα πως μπορεί η Διοίκηση Επιχειρήσεων να έχει σχέση με τις νευροεπιστήμες. Η επίσημη λέξη που συνδέει το μάρκετινγκ και τις νευροεπιστήμε ...

Πώς να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη διαφήμιση

18.01.2018 // 12:11
 Δεν είναι λίγες οι φορές που οι επιχειρήσεις κάθε είδους και μεγέθους, έχουν πρόβλημα με τον  αριθμό των πελατών τους. Δηλαδή προσπαθούν να επιτύχουν δύο στόχους: Αφενός να διατηρήσουν τους υπάρχοντες πελάτες τους και αφετέρου να αποκτήσουν νέους. Πως θα επιτύχουν όμως τους στόχους αυτούς; Η μόνη μ ...

Επιλογή διαφημιστικών μέσων. Συν και πλην.

15.01.2018 // 17:59
Το σημαντικότερο θέμα κατά τη σχεδίαση του promotion μιας επιχείρησης αφορά τη δημιουργία του media planning. Ως media planning θεωρούμε τη στρατηγική σχεδιασμού του διαφημιστικού μας προγράμματος και την επιλογή μεταξύ των διαφόρων διαφημιστικών μέσων. Η στρατηγική του διαφημιστικού μας προγράμματο ...

Λόγω … επικοινωνίας Επιλογή διαφημιστικών μέσων. Συν και πλην.

11.01.2018 // 13:57
Το σημαντικότερο θέμα κατά τη σχεδίαση του promotion μιας επιχείρησης αφορά τη δημιουργία του media planning. Ως media planning θεωρούμε τη στρατηγική σχεδιασμού του διαφημιστικού μας προγράμματος και την επιλογή μεταξύ των διαφόρων διαφημιστικών μέσων. Η στρατηγική του διαφημιστικού μας προγράμματο ...

Πωλήσεις και Μάρκετινγκ: Δύο όψεις του ίδιου νομίσματος

19.12.2017 // 10:36
Η πώληση και το μάρκετινγκ είναι δύο έννοιες τόσο συνυφασμένες μεταξύ τους και παράλληλα τόσο διαφορετικές. Υπάρχει μια λεπτή γραμμή στην οποία τελειώνει το μάρκετινγκ και ξεκινά η πώληση. Εκείνο όμως  που είναι απόλυτα ξεκάθαρο και σαφές, είναι πως το μάρκετινγκ και όλα τα παρελκόμενα του υπηρετούν ...

Πωλήσεις και marketing. Δύο όψεις του ίδιου νομίσματος

13.12.2017 // 14:46
Η πώληση και το μάρκετινγκ είναι δύο έννοιες τόσο συνυφασμένες μεταξύ τους και παράλληλα τόσο διαφορετικές. Υπάρχει μια λεπτή γραμμή στην οποία τελειώνει το μάρκετινγκ και ξεκινά η πώληση. Εκείνο όμως  που είναι απόλυτα ξεκάθαρο και σαφές, είναι πως το μάρκετινγκ και όλα τα παρελκόμενα του υπηρετούν ...

Επιχειρηματική ενσυναίσθηση ή πως να βάλετε τον εαυτό σας στα «παπούτσια» του καταναλωτή

07.12.2017 // 11:21
Έχετε αναρωτηθεί, τι χρειάζονται οι πελάτες σας, πριν λανσάρετε ένα προϊόν - υπηρεσία στην αγορά; Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε τι πραγματικά θέλουν οι καταναλωτές. Δεν είναι λίγες οι φορές που πολλοί επιχειρηματίες «ερωτεύονται» τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και ξεχνούν να κατανοήσουν τι α ...