Άποψη

11/1/18 13:57

τελ. ενημ.: 11/1/18 13:57

Λόγω … επικοινωνίας Επιλογή διαφημιστικών μέσων. Συν και πλην.

Το σημαντικότερο θέμα κατά τη σχεδίαση του promotion μιας επιχείρησης αφορά τη δημιουργία του media planning. Ως media planning θεωρούμε τη στρατηγική σχεδιασμού του διαφημιστικού μας προγράμματος και την επιλογή μεταξύ των διαφόρων διαφημιστικών μέσων.

Η στρατηγική του διαφημιστικού μας προγράμματος πρέπει καταρχάς να επιλέξει στόχο μεταξύ των: να διατηρήσει, καλυτερέψει ή αλλάξει την εικόνα της εταιρείας μας ή των προϊόντων μας, να προσελκύσει πελάτες, ή να εκπαιδεύσει το κοινό.

Στη συνέχεια θα πρέπει να επιλέξουμε μεταξύ των διαφημιστικών μέσων, με κριτήριο κάθε φορά τη δύναμη του διαφημιστικού μέσου και  την ικανότητα διείσδυσης στο κοινό που μας ενδιαφέρει.

Μεταξύ των εναλλακτικών μέσων προβολής της επιχείρησης μας, μπορούμε να επιλέξουμε τα εξής:

Εφημερίδες: Βασικό πλεονέκτημα μιας διαφήμισης στην εφημερίδα είναι η μεγάλη γεωγραφική κάλυψη του κοινού, η μεγάλη συχνότητα κυκλοφορίας, και η πολλαπλή έκθεση στο διαφημιστικό μήνυμα. Στα μειονεκτήματα συγκαταλέγονται ο μικρός χρόνος έκθεσης στο μήνυμα και η κακή ποιότητα εκτύπωσης.

Περιοδικά: Βασικό πλεονέκτημα εδώ είναι η δυνατότητα στόχευσης του κοινού και μειονέκτημα η αραιή συχνότητα εμφάνισης (μηνιαία ή διμηνιαία κυκλοφορία).

Ραδιόφωνο: Βασικό πλεονέκτημα της διαφήμισης στο ραδιόφωνο είναι η μεγάλη γεωγραφική κάλυψη και η συχνή επανάληψη του μηνύματος. Στα μειονεκτήματα είναι η μετάδοση μόνο του ήχου και όχι εικόνας.

Τηλεόραση: Βασικό πλεονέκτημα της τηλεόρασης είναι η τεράστια, ταχύτατη κάλυψη του διαφημιστικού μηνύματος με ήχο και εικόνα. Στα μειονεκτήματα συγκαταλέγεται η μικρή επιλεκτικότητα κοινού, το σύντομο μήνυμα και το υψηλό κόστος του μηνύματος.

Διαδίκτυο: Βασικά πλεονεκτήματα της διαφήμισης στο διαδίκτυο είναι η μεγάλη γεωγραφική κάλυψη, η υψηλή επιλεκτικότητα κοινού, η δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τον καταναλωτή και ο έλεγχος της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης. Στα μειονεκτήματα συγκαταλέγονται ο τεράστιος αριθμός διαφημίσεων, η έλλειψη πρωτοτυπίας και ο υψηλός κίνδυνος εξαπάτησης στο αχανές διαδίκτυο.

Παραθέτοντας κάθε φορά τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του κάθε διαφημιστικού μέσου, κατά τη σχεδίαση του διαφημιστικού σας προγράμματος, μπορείτε να επιλέξετε εκείνο το συνδυασμό μέσων, που θα σας δώσουν τη δυνατότητα να διεισδύσετε στην αγορά που σας ενδιαφέρει και να χτίσετε μια ισχυρή εικόνα για την επιχείρηση σας ή να την καλυτερέψετε.

 

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
300x250
Διαφήμιση