Άποψη

18/1/18 12:11

τελ. ενημ.: 18/1/18 12:11

Πώς να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη διαφήμιση

 Δεν είναι λίγες οι φορές που οι επιχειρήσεις κάθε είδους και μεγέθους, έχουν πρόβλημα με τον  αριθμό των πελατών τους. Δηλαδή προσπαθούν να επιτύχουν δύο στόχους: Αφενός να διατηρήσουν τους υπάρχοντες πελάτες τους και αφετέρου να αποκτήσουν νέους.

Πως θα επιτύχουν όμως τους στόχους αυτούς; Η μόνη μέθοδος ακούει στο όνομα Διαφήμιση. Πως μπορεί  μια επιχείρηση , πριν ξεκινήσει μια διαφήμιση, πριν ακόμα φτάσει στους «ειδικούς», να θέσει τα θεμέλια για μια επιτυχημένη διαφήμιση;

Καταρχήν, πριν ακόμη ξεκινήσετε να διαφημίζεστε, αναρωτηθείτε το λόγο για τον οποίο κάνετε διαφήμιση. Τι ακριβώς θέλετε να επιτύχετε με αυτήν. Εφόσον σιγουρευτείτε για τους λόγους που θέλετε να διαφημιστείτε, καθορίστε την «αγορά - στόχο» στην οποία απευθύνεστε, προσδιορίστε δηλαδή τον «ιδανικό» πελάτη για την επιχείρηση σας.

Το επόμενο βήμα είναι η διαμόρφωση ενός επιτυχημένου διαφημιστικού μηνύματος, που θα απαντά σε δύο ερωτήματα: Γιατί να αγοράσω αυτό το προϊόν και γιατί να το αγοράσω από εσένα, αποφεύγοντας την «ξύλινη γλώσσα» και τις περιττές ορολογίες.

Πουλήστε στους δυνητικούς πελάτες  λύσεις και όχι προϊόντα, δίνοντας βάση στον τίτλο της διαφήμισης σας. Ο τίτλος θεωρείται η διαφήμιση της διαφήμισης και διαβάζεται έξι με επτά φορές περισσότερο από την υπόλοιπη διαφήμιση.

Μετατρέψτε τη διαφήμιση σας από ενεργητική σε παθητική, παρακινώντας τους δυνητικούς πελάτες σας να κάνουν κάτι για εσάς, όπως να σας πάρουν τηλέφωνο, να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας κ.λπ..

Να θυμάστε πάντα ότι στόχος της διαφήμισης σας είναι η πώληση και όχι το «fancy design». Οι πελάτες σας δεν θέλετε να λένε «τι ωραία διαφήμιση» αλλά θέλετε να πουλήσετε με αυτήν.

Η μέτρηση της ανταποδοτικότητας της διαφήμισης σας αποτελεί το σημαντικότερο βήμα για τη βελτίωση της. Τρέξτε ταυτόχρονα διαφορετικές διαφημίσεις σε διάφορα Μέσα, και επιλέξτε εκείνη που δουλεύει καλύτερα για εσάς.

Κατά την ταπεινή μου αίσθηση, για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη διαφήμιση, θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι οι αγοραστικές αποφάσεις όλο και περισσότερων ανθρώπων, βασίζονται σε κοινές πεποιθήσεις, αξίες και τρόπο σκέψης.

Κινηθείτε λοιπόν στο ίδιο «μήκος κύματος» με τους πιθανούς πελάτες σας. Η αίσθηση ότι ο άλλος σας κατανοεί, τον κάνει ανοιχτό και πρόθυμο να συνεργαστεί μαζί σας.    

Σχόλια άρθρου: 0

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
300x250
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση