Άποψη

28/2/18 9:29

τελ. ενημ.: 28/2/18 9:33

Διαδικτυακό Μάρκετινγκ: Δέκα πράγματα που μπορεί να μας διδάξει ο ανταγωνισμός

Ενώ είστε απασχολημένοι με το να διαφοροποιήσετε το προϊόν  η την υπηρεσία που προσφέρει η επιχείρηση σας απέναντι στους ανταγωνιστές σας, ίσως θα πρέπει να θυμηθείτε το ρητό που λέει "κράτα τούς εχθρούς σου κοντά". Υπάρχουν πολλά που μπορείτε να μάθετε από τις άλλες τοπικές επιχειρήσεις, ειδικότερα από αυτές που δραστηριοποιούνται στον ίδιο κλάδο με εσάς, κυρίως σε ότι αφορά το διαδικτυακό μάρκετινγκ των ανταγωνιστών σας.

Ποιος κάνει τα σωστά πράγματα; Ρίξτε μια ματιά για το τι και πώς οι ανταγωνιστές σας κάνουν τη δική τους "δουλειά", και πως μπορείτε εσείς να προσαρμόσετε αυτή τη δουλειά στη δική σας επιχείρηση. Εδώ παραθέτουμε 10 πράγματα που μπορείτε να μάθετε από το διαδικτυακό μάρκετινγκ των ανταγωνιστών σας, για το διαδικτυακό μάρκετινγκ της επιχείρησης σας.

1. Φήμη και πελατεία.

Η φήμη σας - μέσα και έξω από το διαδίκτυο- είναι πολύ σημαντική για τους καταναλωτές. Αναζητείστε πως οι άλλες εταιρίες στον κλάδο σας δραστηριοποιούνται διαδικτυακά και συγκρίνετε αυτές με τη δική σας παρουσία στο διαδίκτυο.

2. Κοινωνικά δίκτυα.

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν εξελιχθεί σήμερα σε σημαντικό παράγοντα εταιρικής επιτυχίας. Συγκρίνετε τo δικό σας facebook page στα κοινωνικά μέσα ( αν δεν έχετε ήδη έχετε μείνει πίσω) με τους ανταγωνιστές σας. Ρίξτε μια ματιά πως άλλες επιχειρήσεις έχουν σχεδιάσει την σελίδα τους στο facebook, τι είδους πληροφορίες προβάλλουν, και πόσο συχνά τις ανανεώνουν στη σελίδα τους. Έχουν αρκετούς χρήστες να τους ακολουθούν;

3. Συγκρίνετε τo δικό σας facebook page με εκείνο των ανταγωνιστών σας, και βρείτε εκείνο το "κενό" που δεν έχουν καλύψει ακόμη οι ανταγωνιστές σας. Τι ζητούν οι χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα; Καλύψτε εσείς πρώτοι αυτό το κενό στον ανταγωνισμό.

4. Τι περιεχόμενο "ποστάρουν" οι σελίδες των ανταγωνιστών σας. Μοιράζονται φωτογραφίες, video, η ανεβάζουν νέα του κλάδου. Πώς συνδέουν την ιστοσελίδα τους με τα διάφορα κοινωνικά δίκτυα (facebook, Twitter κλπ) και δείτε πως ανταποκρίνονται οι καταναλωτές στις δημοσιεύσεις αυτές. Χρησιμοποιήσετε τις πληροφορίες αυτές για να κατανοήσετε τι πραγματικά θέλουν οι καταναλωτές και υιοθετήστε τέτοια "post" στο δικό σας δίκτυο.

5. Επόμενη στάση στο διαδικτυακό σας ταξίδι, η ιστοσελίδα (web site) των ανταγωνιστών σας, που είναι πολύ σημαντική γιατί αποτελεί ένα "shop in a shop" για την επιχείρηση. Επισκεφτείτε τα ανταγωνιστικά site. Σε τι διαφέρουν από το δικό σας, προσελκύουν περισσότερους καταναλωτές από εσάς, αν ναι αναρωτηθείτε το γιατί (υψηλού επιπέδου φωτογραφίες, εξαιρετικό web design, καλό seo κλπ) και χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να αναπτύξετε το δικό σας site, το δικό σας περιεχόμενο.

6. Πέρα από το web design των ανταγωνιστών, δώστε μεγάλη σημασία στο περιεχόμενο (content). Συγκρίνεται το δικό σας περιεχόμενο με τα ανταγωνιστικά site. Πως διαφέρει σε ποιότητα, ποσότητα και ύφος. Προβάλλουν πολλές λεπτομέρειες, είναι υπερβολικά, γράφουν ρεαλιστικά, και πως αυτά που γράφουν επηρεάζουν την προσωπικότητα και την προοπτική της επιχείρησης. Η κριτική αυτή ματιά στον ανταγωνισμό, μπορεί να σας μάθει, πως να γράφεται το δικό σας περιεχόμενο.

7. Κάντε seo στο site σας. Που εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης. Εμφανίζεται "ψηλά" ; Αν οι ανταγωνιστές σας εμφανίζονται "ψηλότερα" τότε κάνουν καλύτερο seo δημιουργούν και ανανεώνουν συχνότερα το περιεχόμενο τους. Κάντε το και εσείς για να τοποθετήσετε καλύτερα την επιχείρηση σας στο "διαδικτυακό χάρτη".

8. Ψάξτε την επιχείρηση σας στο διαδίκτυο. Που εμφανίζεται αυτή, και έπειτα ψάξτε τους ανταγωνιστές σας. Ποιοί εμφανίζονται ψηλότερα για τις ίδιες υπηρεσίες η προϊόντα. Αναθεωρήστε αν εμφανίζεστε χαμηλά το seo strategy της επιχείρησης σας, και βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας.

9.Εν τω μεταξύ τρέχετε διαφημιστικές καμπάνιες στο διαδίκτυο; Αν θέλετε να ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης, τρέξτε τέτοιες καμπάνιες. Δείτε τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας σε αυτές, χρησιμοποιήστε τις η βρείτε καινούργιες που να ανταποκρίνονται καλύτερα στο target group της επιχείρησης σας, στο διαδίκτυο.

10. Μετά από αυτήν την διαδικτυακή έρευνα αγοράς, θα πρέπει να κατανοήσετε πλήρως πως "στέκονται" στο διαδίκτυο οι ανταγωνιστές σας. Χρησιμοποιήστε τα πορίσματα της έρευνας σας για να πατέ μπροστά και να μάθετε πως να γίνεται καλύτεροι. Τρέξτε μια καλύτερη επιχείρηση, γίνεται καλύτερο μέλος της διαδικτυακής κοινότητας, αναπτύξτε καλύτερη επικοινωνία με τους καταναλωτές, και αυτό θα σας ανταμείψει με περισσότερες πωλήσεις - που θα πρέπει να τις μετρήσετε.

 

Σχόλια άρθρου: 0

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
300x250
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση