Άποψη

20/2/18 21:32

τελ. ενημ.: 20/2/18 21:34

Μάρκετινγκ σε «κρίση»

Η ζωή κάθε επιχείρησης είναι οι πελάτες  της. Χωρίς αυτούς  η επιχείρηση παύει να υπάρχει. Επομένως το μάρκετινγκ της επιχείρησης είναι το οξυγόνο που της επιτρέπει να μένει ζωντανή και να αναπτύσσεται. Είναι εκείνη η λειτουργία της οικονομικής μονάδας που της διασφαλίζει  περισσότερους πελάτες, άρα και περισσότερες πωλήσεις.

Στις σημερινές οικονομικές συνθήκες, το μάρκετινγκ της κάθε επιχείρησης, μικρής ή μεγάλης, είναι η λειτουργία εκείνη που έχει υποστεί τις μεγαλύτερες μειώσεις σε σχέση με τις λοιπές λειτουργίες της επιχείρησης. Οι περισσότερες επιχειρήσεις, στην σημερινή περίοδο της κρίσης, έχουν μειώσει δραστικά τις δαπάνες μάρκετινγκ και διαφήμισης  ή σταματούν εντελώς την παρουσία τους στην αγορά.

Αν όμως μια επιχείρηση σταματήσει να προβάλλει εντελώς τα πλεονεκτήματα των προϊόντων της στην αγορά, δείχνοντας αδράνεια, τότε πιθανότατα ο καταναλωτής να ξεχάσει για πάντα το προϊόν της και να στραφεί σε κάποιο άλλο προϊόν του ανταγωνισμού.

Επομένως σε αυτήν τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, ο επιχειρηματίας θα πρέπει να κατανοήσει ότι το μάρκετινγκ αποτελεί την «καρδιά» της επιχείρησης του. Καλείται λοιπόν να επαναξιολογήσει τις μεθόδους που χρησιμοποιεί και να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες της αγοράς. Η επιχείρηση επομένως δεν πρέπει να «κόψει» το μάρκετινγκ, αλλά να το κάνει καλύτερο για να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα.

Αυτό μπορεί να επιτευχθεί:

  • Πουλώντας ξανά σε υπάρχοντες πελάτες.
  • Πουλώντας οφέλη για το προϊόν και όχι χαρακτηριστικά.
  • Ανακαλύπτοντας το σημαντικότερο όφελος που προσφέρει το προϊόν σας και προωθώντας το στην αγορά.
  • Παρακινώντας τους πελάτες σας με ενεργητικές και όχι παθητικές διαφημίσεις.
  • Επικοινωνώντας με τους πελάτες σας.
  • Χρησιμοποιώντας τις δημόσιες σχέσεις της επιχείρησης σας.
  • Δείχνοντας τον επαγγελματισμό σας.
  • Δημιουργώντας τη δική σας παρουσία στο διαδίκτυο.
  • Προσπαθώντας όχι απλά να πουλήσετε «κάτι» στους πελάτες σας αλλά να γίνεται οι σύμβουλοι τους.
  • Ακούγοντας τους πελάτες σας.
  • Αφιερώνοντας καθημερινά χρόνο στο μάρκετινγκ της επιχείρησης σας.

Πριν επιλέξετε οποιαδήποτε μέθοδο για να βελτιώσετε το μάρκετινγκ της επιχείρησης σας σκεφθείτε το εξής: Δεν είναι δυνατόν να πείτε τα «πάντα» στους «πάντες» αλλά να πείτε «κάτι» σε «κάποιον». Το «κάτι» είναι το μήνυμα σας και το «κάποιος» το κοινό σας. Κάντε καλύτερο το μάρκετινγκ της επιχείρησης σας δαπανώντας περισσότερο χρόνο, φαντασία, ενέργεια και λιγότερα χρήματα για την επιχείρηση σας.    

Σχόλια άρθρου: 0

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
300x250
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση