#Μητροπολίτης Μάρκος

Συλλειτούργησε στη Νίσυρο ο Σεβασμιώτατος

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα τελέστηκε την Πέμπτη 21 Ιουνίου η πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία προς τιμήν του Αγίου Μάρτυρος Νικήτα του Νισυρίου στο Μανδράκι της Νισύρου.
Στην Θεία Λειτουργία προεξήρχε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Χίου κ. Μάρκος, συλλειτουργούντων των Σεβασμιωτάτων Μητροπολίτων, Κώου κ. Ναθαναήλ, Σύμης κ. Χρυσοστόμου και του Θεοφ. Επισκόπου Ολύμπου κ. Κυρίλλου.
Τον Θείο Λόγο κήρυξε ο Μητροπολίτης Χίου, ο οποίος αναφέρθηκε στις αιτιάσεις τις οποίες διατυπώνουν ορθολογιστές σχετικά με την εκούσια προσέλευση των Νεομαρτύρων στο μαρτύριο.

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ