Απόψεις

16/10/20 11:00

τελ. ενημ.: 16/10/20 11:07

Η λύση στο Τάγμα, στον Παρθένη και αλλού: Κυκλικοί κόμβοι χωρίς φανάρια

Η στήλη, από χρόνια σε παρεμβάσεις της στο Ραδιόφωνο της «ΑΛΗΘΕΙΑΣ» και τοποθετήσεις στον «Πολίτη» απαντούσε: στο τι θα συμβεί όταν λειτουργήσουν τα φανάρια στον Παρθένη και στο Τάγμα

Σήμερα: ΣΕ ΕΠΟΧΗ ΜΗΔΕΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ και μειωμένου συγκοινωνιακού φόρτου άνω του 50% δυστυχώς: δικαιώνεται από τις ουρές των τροχοφόρων μέχρι την Αγ. Παρασκευή το μεσημέρι στον «πειραγμένο» κόμβο στο Τάγμα και τον Αρμένη το πρωί

Το χειρότερο είναι ότι: πολιτικοί από την Νομαρχία προηγούμενα και στον Δήμο σήμερα, αντί να ζητήσουν ευθύνες από την Τεχνική Υπηρεσία για τις σοβαρές παραβάσεις που υπέπεσε επί προηγούμενης Δημοτικής Αρχής, την χαϊδεύουν και τη στηρίζουν ανεπίτρεπτα και χωρίς καμία γνώση, επαληθεύοντας από την ανάποδη το γνωστό γνωμικό των Πυργόυσων: «εκεί που φτυώ ε γλύφω»… 

Όσο επικίνδυνο και ζημιογόνο για τους δημότες είναι: η ανάληψη των ευθυνών των τεχνικών και η υπόδειξη τεχνικών λύσεων για τους χρόνους των κόμβων στα φανάρια από τον Αντιδήμαρχο που λέει - πιθανά - ο, τι του λένε, τόσο: αντιαναπτυξιακό και ατελέσφορο παραμένει το πρόβλημα για τους δημότες και επισκέπτες

ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ: 13 και μισό μήνες από τότε που ανέλαβε η νέα(;;) Δημοτική Αρχή και 17 και μισό μήνες, από τότε που έγιναν οι Δημοτικές Εκλογές (δηλ. 4 φορές μεγαλύτερο διάστημα από το χρονικό περιθώριο των 100 ημερών), μέσα στο οποίο, ανακοινώνονται οι σοβαρότεροι σχεδιασμοί της

Αντί: να προωθήσει την υπάρχουσα μελέτη από το Τάγμα μέχρι το Γούβι και την τροποποίηση των κόμβων τουλάχιστον στο τέταρτο - τελευταίο - τμήμα του Περιφερειακού (μαζί με παρέμβαση στον Περιφερειάρχη και στον Αντιπεριφερειάρχη Χίου για τη λαθεμένη και ανεπαρκή μετατόπιση του δρόμου του Αεροδρομίου), υποστηρίζει ότι δήθεν: το Υπουργείο καθόρισε τους χρόνους των φαναριών (ενώ συμβαίνει το αντίθετο) γιατί: ο Δήμος υποβάλλει τις μελέτες και το Υπουργείο θεωρεί ή εγκρίνει. Παράλληλα: κωφεύει στις εκκλήσεις του Δικτύου Φορέων και Πολιτών, για όσα ανεπίτρεπτα και ζημιογόνα θα συμβούν: όταν ο Αντιπεριφερειάρχης πραγματοποιήσει τους «προσωπικούς» σχεδιασμούς του

Με πλήρη υπευθυνότητα και γνώση αναφέρεται από τη στήλη, ότι: ο κόμβος στο Τάγμα είναι από τη μία ΕΚΤΟΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ κι από την άλλη έχουν αλλοιωθεί - ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΡΙΣΗ - τα γεωμετρικά του στοιχεία

Συγκεκριμένα: ενώ είναι ΜΙΑΣ ΛΩΡΙΔΑΣ σε όλες τις θέσεις του, λόγω του μικρού πλάτους των δρόμων, εμφανίζεται από τη μία: να επιτρέπει αναμονές αυτοκινήτων σε θέσεις που απαγορεύονται από τον ατελή σχεδιασμό του, δηλ. σε δύο σειρές, κι από την άλλη: έχουν αποκοπεί τα τελευταία τμήματα των ανεπαρκών κατά πλάτος νησίδων του με αποτέλεσμα την τοποθέτηση των φαναριών πολύ πριν τη διασταύρωση, για να γίνεται έστω και παρακινδυνευμένα χρήση του κόμβου από νταλίκες και άλλα μεγάλου μήκους οχήματα, που όμως αυξάνουν τους χρόνους διέλευσης και αναμονής

Σε συζητήσεις με δημότες και ιδιαίτερα με παρουσιαστές εικόνας, η στήλη δέχεται πιέσεις του τύπου: «έχεις να προτείνεις κάτι που να λύνει το πρόβλημα;» 

Φυσικά και έχει. 

Είναι: η πρόταση τροποποίησης των κόμβων του 4ου (τελευταίου) τμήματος του Περιφερειακού που συνυπέγραψαν 349 δημότες και επισκέπτες, η οποία κατατέθηκε από την κ. Ανθή Καλούδη και επισυνάφθηκε στην 426/29-6- 2016 (!!!) Απόφαση Δ.Σ. Χίου - χωρίς να απαντηθεί ή εφαρμοσθεί - από το προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο και την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, παρά τις κατευθύνσεις και εντολές της Τεχνικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Εσωτερικών

Στην ίδια Απόφαση αναφέρονται οι απαξιωτικές θέσεις του πρώην Δημάρχου και Νομάρχη κ. Π. Λαμπρινούδη και οι ακαταλαβίστικες του πρώην Δημάρχου κ. Ε. Βουρνού.

Θετικές -τότε- οι τοποθετήσεις του κ. Μ. Σκούφαλου (ΛΑΣ) και της κ. Δ. Τσαρδάκα (ζητώ συγγνώμη αν ξέχασα κάποιον ή κάποια Δημ. Σύμβουλο. 

Επειδή: ποτέ δεν είναι αργά κύριε Δήμαρχε, γιατί: τα στερνά θα τιμήσουν ή θα αποτιμήσουν τα πρώτα, η στήλη είναι στο πλευρό σας αν αποφασίσετε να θυμηθείτε τις θέσεις σας ως Αντιπεριφερειάρχης Χίου και να ενεργήσετε -έστω και καθυστερημένα- για το συμφέρον του τόπου
ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΤΙ: οι κόμβοι σχήματος σταυρού απαιτούν 4 λωρίδες, οι σχήματος ταφ, 3 λωρίδες και οι κυκλικοί, 2 ΜΟΝΟ λωρίδες δηλ. μία εισόδου και μία εξόδου, όπως ο πιο κάτω που είναι ο πρώτος για την παρέμβαση από το Τάγμα σε Γούβι και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ του Περιφερειακού στην συμβολή του με τον παραλιακό στο Τάγμα (ΦΩΤΟ 3). 

Επιπλέον: η πλήρης εφαρμογή της τροποποίησης - πρότασης, θα δώσει τη δυνατότητα ασφαλών επιστροφών χωρίς παράνομες αριστερά στροφές, αναστροφές και «πάτημα» της διπλής γραμμής και μια παιδική χαρά στη συμβολή του Περιφερειακού και της Χίου - Βολισσού (οδός Σαρικάκη) (ΦΩΤΟ 1) μαζί με τη δυνατότητα νόμιμης χρήσης - σύνδεσης του δρόμου από τα ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ προς τον παραλιακό και τον μέσα Βροντάδο (ΦΩΤΟ 2). 


ΦΩΤΟ1


ΦΩΤΟ 2


ΦΩΤΟ 3


Σ.Σ. Με τους κόμβους που προτάθηκαν πριν 5 περίπου χρόνια (!!!) καταργούνται όλα τα φανάρια και ο παραλιακός αποκτά κυκλικούς κόμβους, διαχωριστική νησίδα, χώρους στάθμευσης, πρόσθετα πεζοδρόμια, χαμηλές ελεγχόμενες ταχύτητες που επιτρέπουν τη χρήση των παρόδιων γκαράζ και των διαβάσεων πεζών, ποδηλατόδρομο, δρόμους για πεζούςδρομείς, όπως και αναταγμένες ακτές για κολύμβηση, σύμφωνα και με δηλώσεις-θέσεις του σημερινού Περιφερειάρχη, Πολιτικού Μηχανικού και Ακτομηχανικού στον «Πολίτη» στις 23-11-2018, κ. Κώστα Μουτζούρη. 
Ο κ. Μουτζούρης, υπέδειξε τρόπο αντιμετώπισης του κυματισμού με αναδιάταξη των υπαρχόντων βράχων για τη δημιουργία εκτροπικών προβλητών που θα βοηθηθούν από τη δημιουργία παράλληλου προς την ακτή (σε απόσταση) υποθαλάσσιου χαλινού (μέθοδος Καθηγητού κ. Γούδα, Πανεπιστημίου Πατρών).

 

 

 

Σχόλια άρθρου: 0
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση