Στη μία το μεσημέρι της Τετάρτης εξέπνευσε η διορία των Ναυτιλιακών Εταιριών για να εκδηλώσουν ενδιαφέρον, στο διαγωνισμό που είχε προκηρύξει το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου και το οποίο αφορούσε τα δρομολόγια της άγονης γραμμής για το 1ο σενάριο, όπως αυτό είχε παρουσιαστεί μετά την συνεδρίαση του ΣΑΣ την προηγούμενη Παρασκευή.
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο σενάριο περιελάμβανε την κάλυψη των Ψαρών και της Σάμου μία φορά την εβδομάδα. Η πρόταση προέβλεπε ένα δρομολόγιο την εβδομάδα στη γραμμή Μυτιλήνη-Λήμνος-Καβάλα και ένα δρομολόγιο στη γραμμή Βαθύ Σάμου-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Καβάλα κι επιστροφή.
Η εταιρεία που θα ανακηρύσσονταν ανάδοχος των δυο αυτών γραμμών θα έπρεπε να συνδέσει μία φορά την εβδομάδα τα Ψαρά με τη Χίο σε συνέχεια του δρομολογίου από Πειραιά.
Παρά τις φήμες λοιπόν που ανέφεραν αυτή την πρόταση ως βασική επιλογή, απ’ ότι φάνηκε στην πράξη, δεν πίστευαν το ίδιο και οι Ναυτιλιακές, αφού δεν υπήρξε κανένα ενδιαφέρον τελικά.
Έτσι, το Υπουργείο Ναυτιλίας αναμένει το ενδιαφέρον που θα εκδηλωθεί για το δεύτερο σενάριο, για το οποίο οι ακτοπλοϊκές εταιρείες έχουν προθεσμία μέχρι αύριο Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου στη 1 το μεσημέρι.
Το 2ο σενάριο αφορά σε δύο επίσης δρομολόγια την εβδομάδα στη γραμμή Καβάλα- Λήμνος- Μυτιλήνη – Χίο - Βαθύ Σάμου- Πειραιά.
Με πληροφορίες από http://www.limnosfm100.gr/
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.