Άποψη

6/4/15 20:10

τελ. ενημ.: 6/4/15 20:10

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ – ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ: Ίδια γεύση, ίδια λύση

Οι δρόμοι έξω από το Νοσοκομείο και το αεροδρόμιο έχουν τα πιο κάτω κοινά  σημεία, που φρόνιμο είναι να αλλάξουν πριν να επαναληφθεί το τραγικό γεγονός του  απογεύματος της Τετάρτης.

Εξυπηρετούν ή θα εξυπηρετήσουν ταυτόχρονα ο πρώτος, πολλές λειτουργίες, όπως : είσοδος- έξοδος Νοσοκομείου, σούπερ μάρκετ Bερόπουλου, χώρου στάθμευσης επισκεπτών Νοσοκομείου, μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο, μεγάλες αναπτυσσόμενες ταχύτητες, έλλειψη ορατότητας, διπλή  γραμμή (τοίχος κατά Κ.Ο.Κ.) που όμως καταστρατηγείται και κατά τις δυο κατευθύνσεις, μια και δεν υπάρχει υποστηρικτικά, αντίστοιχη πινακίδα απαγόρευσης αριστερής στροφής.

Για τον δρόμο του αεροδρομίου τα πράγματα  είναι περίπου τα ίδια.

Σε μήκος 500 περίπου μέτρων εξυπηρετεί εσωτερικούς ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης, το χώρο στάθμευσης του αεροδρομίου, της ΔΕΥΑΝ Χίου, τα σταθμευμένα αυτοκίνητα κατά μήκος του, το  πολύ μεγάλο περίπτερο που έχει καταλάβει όλο το πλάτος του πεζοδρομίου, τον μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο, τη δυνατότητα ανάπτυξης πολύ μεγάλων ταχυτήτων (λόγω της ευθυγραμμίας) και διπλή  γραμμή (τοίχος κατά Κ.Ο.Κ) που όμως καταστρατηγείται για πολλούς λόγους δηλ. απρόβλεπτα και ανά πάσα στιγμή (ψώνια από το περίπτερο, στάθμευση στην ανατολική πλευρά κλπ).

Ένα άλλο κοινό σημείο των δύο δρόμων είναι η έλλειψη αδειοδότησης όλων των χώρων στάθμευσης και το κυριότερο η ανυπαρξία μελέτης και κατασκευής κυκλοφοριακής διάταξης που να αντιμετωπίζει όσα προαναφέρθηκαν.

Η  στήλη προτείνει να γίνουν τα πιο κάτω, που θα εκμηδενίσουν τα ατυχήματα, και θα βοηθήσουν να διατηρηθεί και βελτιωθεί η λειτουργικότητα του δρόμου και των χρήσεων που εξυπηρετεί.

Κατασκευή ενός κυκλικού κόμβου στο βόρειο φανάρι του αεροδρομίου, όπου καταλήγει η Ιωάννου Χρήστου, κατασκευή ενός ακόμα κυκλικού κόμβου στο ύψος της πίστας που σταθμεύουν τα αεροσκάφη, κατασκευή νησίδας πλάτους 1,50 έως 2 μέτρων σε όλο το μήκος, μεταξύ των δύο κυκλικών κόμβων και περί τις 4 διαβάσεις πεζών.

Η πρόταση, δεν απαιτεί ούτε έργα σε αιγιαλό, ούτε απαλλοτριώσεις.

Η στήλη περιμένει μία καλόπιστη κριτική από οποιονδήποτε. 

Σχόλια άρθρου: 0

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
300x250
Διαφήμιση
Διαφήμιση