Άποψη

16/6/15 15:26

τελ. ενημ.: 16/6/15 15:26

Ακούει κανείς;

Σίγουρα  όλοι  συμφωνούμε,  ότι  το  νησί  μας  έχει  μείνει  τελευταίο  στον  τουρισμό  και  αν  δεν  υπήρχαν  οι  Τούρκοι  «ζωή  σε  λόγου  μας».

Τι  φταίει ;  Λίγο  απ’  όλα.  Η  ναυτιλία  που  μας  είχε  καλομάθει, η  μοναδικότητα  της  μαστίχας,  αλλά  κυρίως  τα  μυαλά  μας,  που  δυστυχώς  δείχνει  να  μην  έχουμε  και  τελευταία  που  αναγκαστικά  αλλάζουμε  μυαλά  πάλι  δεν  μας  βγαίνει…    οι    λόγοι  είναι  πολλοί.  Σίγουρα  όμως  ένας  από  αυτούς    είναι  το  αεροδρόμιο,  αφού  ο  κόσμος  κινείται  πλέον  μόνο  με  αεροπλάνο  και  δυστυχώς  για  μας,  έχουμε  μείνει  το  μοναδικό  νησί,  χωρίς  ένα  αξιόλογο  αεροδρόμιο.

Και  ενώ  μετά  από  3  δεκαετίες,  φάνηκε  μια  ακτίνα  αισιοδοξίας,  ξανάρχισε  το  γαϊτανάκι  της  καταστροφολογίας….  Και  τί  λέει; 

Δεν  υπάρχει  αδειοδοτημένος  ΧΥΤΑ  στην  Χίο  άρα  τα  μπάζα  πρέπει  να   μεταφερθούν  στην  Σάμο.  Και  έτσι  ένα  έργο  180.000 θα  φτάσει  τα  600.000  άρα  ασύμφορο,   να  θυμίσω  στους  θιασώτες  αυτής  της  ιδέας,  ότι  στο  νησί υπάρχουν  3  και  πλέον  εγκαταλελειμμένα  λατομεία  που  περιμένουν  περιβαλλοντική  αποκατάσταση,  όπως  έγινε  με  το  λατομείο  Ζανάρα  στον  Άγιο  Κωνσταντίνο,  στην  κατασκευαστή  της  γέφυρας  στη  ΔΕΗ.  Επιπλέον  κάτι  πιο  προχωρημένο,  πιο  φτηνό  και  με  παράλληλα  οφέλη.

Προτείνω  λοιπόν  στον  Δήμο,    τα  προϊόντα  εκχέρσωσης  του  αεροδρομίου  να  μεταφέρει  &  μπαζώσει  το  φράγμα  Αγ.  Αρτεμίου,  αφού  δεν  χρησιμοποιείται  και  το  Κόρης  Γεφύρι  δείχνει  επιτέλους  να  τελειώνει  (δικό  μου  έργο,  τα  σχόλια  δεχτά)  έτσι  θα  δημιουργηθεί  μια  έκταση  περίπου  7.500  mστις  παρυφές  της  πόλης  και  σε  επαφή  με  τον  περιφερειακό,  χωρίς  δαπάνες,  που  μπορεί  να  αξιοποιηθεί  για  πολλές  χρήσεις,  όπως  σαν  δημοτικό  νεκροταφείο  αφού  διαθέτει  ήδη  μεμβράνη  στεγανότητας,  στο  μεγαλύτερο  μέρος  του  και  εκκλησία  τον  Άγιο  Αρτέμιο.  

Ας  μην  ξεχνάμε  ότι  στην  εποχή  μας  θάβουμε  τους  νεκρούς  σχεδόν  στις  αυλές  μας  και  το  πρόβλημα  είναι  υπαρκτό  και  μεγάλο,  αλλά  επειδή  πονάει  κανείς  δεν  ασχολείται  μαζί  του,    επίσης  μπορεί  να  χρησιμοποιηθεί  και  σαν  σταθμός  μεταφόρτωσης    από την  υπηρεσία  καθαριότητας  που  ψάχνει  χώρο  εδώ  και  καιρό.

Όσον  αφορά  την  μετατόπιση  των  αγωγών  ΔΕΥΑΧ    σε  κοινή  εξέταση  με  τον  πρόεδρο  της  ΔΕΥΑΧ  κύριο  Απ.  Τζιώτη  φάνηκε  ότι  το  έργο  είναι  τεχνικά  απλό  και  χαμηλού  κόστους  και  στις  δυνατότητες  της  ΔΕΥΑΧ  100.000-120.000  €.

Τέλος  όσον  αφορά  το  περιβόητο  μπάζωμα  των  70  m    για  την  μετατόπιση  του  δρόμου,  υπενθυμίζω  στους  ενδιαφερόμενους,  ότι  ο  βιολογικός  7  στρέμματα  περίπου,  μπαζώθηκε  σε  2  χρόνια  με  ελεύθερη  απόθεση  αδρανών  και  επίσης  ότι  η  η  γειτονική  Μυτιλήνη,  έκανε  πάρκιν  με  προσχώσεις,  δίπλα  στο  λιμάνι με  τον  ίδιο  τρόπο  πολύ  μεγαλύτερο.

Ας  πάψουμε  επιτέλους  να  βλέπουμε  το  θέμα  απαισιόδοξα,  ας  προσπαθήσουμε  να  βρούμε  τις  βέλτιστες  λύσεις  και  ας  σταματήσουμε  επιτέλους να  διογκώνουμε  τα  προβλήματα.

Το  νησί  χωρίς  αεροδρόμιο  δεν  έχει  μέλλον.

Διαφορετικά  να  το  πάρουμε  απόφαση  ότι  θα  επικοινωνούμε  με  εξωτερικό  μέσω  Τσεσμέ,  εκεί  κατασκευάζουνε  αεροδρόμιο  διεθνών  προδιαγραφών,  να  τους  πούμε  να  μας  έχουν  στα  υπόψιν.

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση