Παραπολιτικά

31/1/18 12:00

τελ. ενημ.: 31/1/18 12:00

Πως μια είδηση γίνεται διάσημη

Θα χρειαστεί λίγο αίμα, λίγο σπέρμα ή να ξυπνά στον αναγνώστη την περιέργεια ή τα χιουμοριστικά του αντανακλαστικά. Κάπως έτσι ορίζεται η επιτυχημένη συνταγή μιας είδησης στον σημερινό κόσμο των media.

Απαιτήθηκε μόλις ένα postάρισμα για να βομβαρδιστεί χθες η Αθήνα με την είδηση της χρονιάς απ’ τη Χίο. Το ένα βουλευτικό αυτοκίνητο συγκρούστηκε σε τροχαίο με το άλλο.

Πέρα από το … κουλό της υποθέσεως και τη διάθεση των δυο βουλευτών να δώσουν χιουμοριστική διάθεση σε ένα συμβάν που θα μπορούσε κάλλιστα να έχει σοβαρότερες διαστάσεις, υπάρχει πια και το θέμα ποιότητας της ελληνικής ειδησεογραφίας.

Αν η δημοσιότητα που δόθηκε στη συγκεκριμένη είδηση δίνονταν και στον αγώνα διεκδίκησης των νησιών για το ΦΠΑ, σήμερα μπορεί να είχε ναυαγήσει η αξιολόγηση και τα πάντα να είχαν πάρει τη δική τους τροπή. Φθάσαμε όμως είδηση να αποτελούν όσα μας γαργαλούν κι όχι όσα πραγματικά να μας ενημερώνουν. Μάλλον πρέπει να το ξαναπιάσουμε απ’ την αρχή και λειτουργοί της ενημέρωσης και αναγνώστες… 

Σχόλια άρθρου: 0

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση