Παραπολιτικά

28/2/13 18:37

τελ. ενημ.: 28/2/13 18:37

Να το το παράδειγμα

Βρίσκεται δίπλα μας, μας κλείνει το μάτι και μας προκαλεί να απλώσουμε το χέρι να το πιάσουμε. Στη γειτονική Λέσβο το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους στο Σίγρι κάνει όση δουλειά δεν έκαναν εδώ και χρόνια όλοι μαζί Σηφουνάκηδες, Βουνάτσοι, Γιακαλήδες, Βογιατζήδες, Παπαδέληδες και πάει λέγοντας.

Με τη σκληρή επιστημονική δουλειά ενός Νομικού Προσώπου Ιδιωτικού Δικαίου, την καθοδήγηση του Ν. Ζούρου, απαλλαγμένου πια απ’ τη μανία καταδίωξης μιας θέσης στην αρένα της Λεσβιακής Αυτοδιοίκησης και αποδεδειγμένα ικανού να συγκεντρώσει τριγύρω του επιστημονικό δυναμικό υψηλών προδιαγραφών, γίνεται το σήμα κατατεθέν για ένα τόπο που μπορεί να αντιληφθεί ποιο συγκριτικό πλεονέκτημα του χάρισε ο χρόνος, η φύση και η ιστορία. Με την έκθεση για τη δημιουργία του Αιγαίου και κυρίως με τη χάραξη στρατηγικής εξωστρέφειας εκ μέρους του αναλαμβάνει να διαχειριστεί ένα ακόμα πιο ισχυρό brand name, έχοντας συνείδηση ότι το Απολιθωμένο Δάσος δεν είναι από μόνο του τόσο δυνατό. Πήρε στα χέρια του το brand name «Αιγαίο» και κάνει θραύση με την έκθεση στη Θεσσαλονίκη, του χρόνου στην Αθήνα και αργότερα σε όλο τον κόσμο.

Μια σωστή πολιτική τουρισμού, αντί να το ζηλέψει, γιατί δε μπορεί να το φτάσει με εξίσου δυνατά χαρτιά στο δικό της χαρτοφυλάκιο (Όμηρος – μαστίχα), θα το είχε άμεσα προσεταιριστεί. Θα προσκαλούσε τον κ. Ζούρο στη Χίο και θα μετρούσε τις πιθανότητες μεγαλύτερης προβολής της Χίου απ’ την έκθεση αυτή – και όχι μόνο – βάζοντας όσο χρειαστεί το χέρι στην τσέπη. Και θα έκανε τα αδύνατα – δυνατά να το συνδέσει με το γνωστικό αντικείμενο που σίγουρα το ενδιαφέρει, το σπηλαιολογικό πλούτο του νησιού μας.

Δείτε επίσης