Παραπολιτικά

21/5/13 15:02

τελ. ενημ.: 21/5/13 15:02

Λύση Πεκίνου για το αεροδρόμιο;

Η σχεδόν πενθήμερη συμμετοχή Μουσουρούλη με το κυβερνητικό κλιμάκιο στην Κίνα εξηγεί το διττό σημαντικό ρόλο του Υπουργείου Ναυτιλίας στη νέα κυβερνητική δομή. Οι δρόμοι της θάλασσας είναι απολύτως απαραίτητοι για την εξάπλωση της τεράστιας κινεζικής παραγωγής κι η Ελλάδα κρατά διπλά κλειδιά. Διαθέτει τον διαχρονικά μεγαλύτερο εμπορικό στόλο τις τελευταίες δεκαετίες, έχει παράλληλα και λιμάνια – σταθμούς στο τρίστρατο Ευρώπης – Ασίας – Αφρικής.
Το επιτυχημένο εγχείρημα της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά έθεσε επί τάπητος το ενδεχόμενο κινεζικών επενδύσεων και σε άλλα λιμάνια της χώρας. Προς την κατεύθυνση προσέλκυσης επενδυτικού ενδιαφέροντος το Υπουργείο Ναυτιλίας έχει κάνει σημαντική προεργασία.
Απ’ το ρεπορτάζ, ωστόσο, μας προέκυψε και ενδιαφέρον για τη συμμετοχή των κινέζων στη διαχείριση των περιφερειακών αεροδρομίων. Λεπτομέρειες δεν έγιναν γνωστές, αν πρόκειται για ενδιαφέρον και επί των τριών ομάδων που έχουν δημιουργηθεί ή μεμονωμένα για μια. Έτσι όμως όπως τα πάντα παίζονται στη ρουλέτα, δεν θα πρέπει να αποκλειστεί ενδεχόμενο να εμφανιστεί κινέζος «ανθύπατος» στο αεροδρόμιο «Όμηρος».
Απλά η ευχή είναι, ανεξαρτήτου εθνικότητας επενδυτή, αυτός να προκύψει σύντομα, καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στο Υπουργείο Μεταφορών, που ξέρουν πια καλά το θέμα «επέκταση αερολιμένα Χίου», έχουν κατασταλάξει στην άποψη ότι αυτή θα είναι υπόθεση του νέου επενδυτή. Ή τουλάχιστον θεωρούν ότι μπορούν να του την … κολλήσουν.

Σχόλια άρθρου: 0