Κοινωνία

20/7/15 12:20

τελ. ενημ.: 20/7/15 17:09

«Οικονομία στο νερό είναι ζωή»

ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΥΑΝΧ

Με ειδικά ενημερωτικά αυτοκόλλητα επιχειρεί η ΔΕΥΑΝΧ να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές σε μία προσπάθεια να περιορίσει την αλόγιστη σπατάλη του νερού τους κρίσιμους καλοκαιρινούς μήνες.

Τα αυτοκόλλητα θα τοποθετηθούν σε τουριστικά καταλύματα, ξενοδοχεία και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος ώστε να ενημερώνονται οι καταναλωτές για την ορθή χρήση του νερού αλλά και η επαγγελματίες για την μείωση του κόστους με μία πιο λογισμένη δαπάνη του φυσικού πόρου.

Το αυτοκόλλητο της ΔΕΥΑΝΧ έχει ως κεντρικό μότο τη φράση «Οικονομία στο νερό είναι ζωή» μεταφρασμένο τόσο στα Αγγλικά όσο και στα Τουρκικά. 

Δείτε επίσης