Άποψη

17/1/13 12:41

τελ. ενημ.: 17/1/13 12:41

Εφοπλισμός- Αφοπλισμός- Οπλισμός

Οι Έλληνες εφοπλιστές είναι ένα Διεθνές άυλο, αλλά και υλικό Εθνικό – Ελληνικό Κεφάλαιο. Είναι μία σημαντική παράμετρος της οικονομικής μας ζωής, με πολλά περιθώρια βελτίωσης, λόγω των υφιστάμενων ειδικών συνθηκών. Μέσα σ΄αυτούς, ίσως οι περισσότεροι είναι Χιώτες. Δεν αμφισβητώ τον πατριωτισμό κανενός, είτε έχει τα βαπόρια του με Ελληνική (ότι καλύτερο) ή με ξένη σημαία.

 

Υπάρχει το διαθέσιμο κεφάλαιό τους, το οποίο απ’ ότι φαίνεται μέρος του όταν δεν επανεπενδύεται σε πλοία, επενδύεται στη χερσαία Ελλάδα και όχι μόνο, αλλά ένα σημαντικό ποσοστό του, όπως είναι λογικό άλλωστε, για λόγους διασποράς κινδύνου του κεφαλαίου τους, βρίσκονται και σε Ευρωπαϊκές Τράπεζες παρκαρισμένο!

 

Πως βλέπω και προτείνω, αυτήν την κρίσιμη στιγμή, να μπορούν να βοηθήσουν ακόμη περισσότερο, όχι κάνοντας φιλανθρωπία, αλλά μπίζνες με κέρδος αλλά και Εθνική υπερηφάνεια και συνεισφορά στο σημερινό οικονομικό γίγνεσθαι.

 

  1. Αυτά που επενδύουν σε νέα κυρίως πλοία, να δημιουργήσουν ή να αγοράσουν τα Ελληνικά Ναυπηγεία και να κατασκευάζουν και επισκευάζουν τα πλοία τους στην Ελλάδα. Οι όροι μπορεί να είναι ειδικοί με αποφάσεις του Υπουργείου Οικονομικών και Ναυτιλίας. Όλοι έχουν να κερδίσουν, Πολλές οι συνέργειες. Ποιος έχει αντίρρηση;
  2. Αυτά που είναι σε καταθέσεις ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ. Με ειδικό νόμο και Αγγλικό δίκαιο, αν θέλετε, για να πεισθούν και μέχρι να υπάρχει ασφαλές ενιαίο Ευρωπαϊκό Τραπεζικό Σύστημα Καταθέσεων, οι καταθέσεις αυτές να έρθουν εγγυημένες με τα διαθέσιμα και αναξιοποίητα ακίνητα του Ελληνικού Δημοσίου στις Ελληνικές Τράπεζες.
  3. Αυτά που τυχόν είναι φυσικό να μείνουν και σε ξένες Τράπεζες εκτός Ελλάδας, να κάνουν business και να παράσχουν, στις δύσκολες αυτές ώρες επ΄αμοιβή, εγγυητικές επιστολές σε Ελληνικές επιχειρήσεις με αυστηρούς όρους συνεργασίας και επαναφοράς των κεφαλαίων τους.
  4. Ας επενδύσουν στην στεριά σαν εφοπλιστικό κεφάλαιο στα μεγάλα αναπτυξιακά Ελληνικά έργα.

 

Όλα τα παραπάνω είναι ικανά από μόνα τους, να αλλάξουν το κλίμα, να μειώσουν την ύφεση και την ανεργία και να δώσουν ένα στίγμα και σε άλλους κλάδους της οικονομικής μας ζωής. Και πατριώτες και κερδισμένοι. Υπουργείο Ναυτιλίας τους ξανακάναμε και σωστά, γιατί ήταν μέγα πολιτικό λάθος η κατάργησή του.

 

Ιδού λοιπόν η ρόδος, ιδού και το πήδημα.

 

Διαφωνεί κανένα κόμμα; Να βγει να το πει, αλλά τεκμηριωμένα.

Χρειάζεται συμπλήρωση η πρότασή μου; Ας την συμπληρώσουν, αλλά γρήγορα, ο χρόνος τρέχει και από το 2013, ας κρατήσουμε το 13 το ΚΑΛΟ!

Και κάτι άλλο. Οι εφοπλιστές συνήθως ένα μεγάλο μέρος του κεφαλαίου που χρειάζεται να κτιστεί ένα πλοίο είναι με δάνεια από Τράπεζες του εξωτερικού. Σκέφτηκαν, μήπως ενοχλώντας ως πρωτιά ο Ελληνικός Εφοπλισμός, τους τραβήξουν το χαλί, βγαίνοντας μπροστά ΙΝΔΟΙ, ΚΙΝΕΖΟΙ, ΚΟΡΕΑΤΕΣ, κ.λπ. ; ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ; Να γιατί χρειάζεται η Ελληνική πρόταση. ΦΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, πρωτίστως.

Σχόλια άρθρου: 0
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
300x250
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση