#Οινούσσες #Οινούσσαι ΙΙΙ

Ανανέωσε τη σύμβαση σύνδεσης με τη Χίο το "Οινούσσαι ΙΙΙ"

Ανανέωσε για μία ακόμη φορά την σύμβαση παροχής δημόσιας συγκοινωνίας ο Σύλλογος Φίλων Οινουσσών (Σ.Φ.Ο.) με το υπουργείο Ναυτιλίας, επιτυγχάνοντας έτσι την σταθερή διασύνδεση των Οινουσσών με τη Χίο για όλο το επόμενο διάστημα. 

Την είδηση έκανε γνωστή ο πρόεδρος του Σ.Φ.Ο. Γ. Δανιήλ, επισημαίνοντας ότι το πλοίο είναι πανέτοιμο για την εκτέλεση των συμβατικών του υποχρεώσεων, ευχαριστώντας παράλληλα το πλήρωμα αλλά και τους Αιγνουσιώτες για την στήριξή τους. 

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ