Κοινωνία

22/4/15 17:34

τελ. ενημ.: 24/4/15 11:29

"Πιάνει" Βόρειο Αιγαίο το "Νήσος Ρόδος"

ΑΠΟ 15/6 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 6/9 ΘΑ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ ΜΕ ΠΑΤΜΟ, ΣΥΡΟ ΚΑΙ ΜΥΚΟΝΟ

Στην ανακοίνωση των δρομολογίων της άγονης γραμμής του Βορείου Αιγαίου προχώρησε η Hellenic Seaways μέσα από την ιστοσελίδα της.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της εταιρείας θα δρομολογηθούν δύο πλοία. Το πρώτο δηλαδή το «Νήσος Ρόδος» θα εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς, Σύρος, Μύκονος, Πάτμος, Ικαρία, Βαθύ, Χίος, Μυτιλήνη, Λήμνος, Καβάλα και το δεύτερο το «Αριάδνη» το δρομολόγιο Πειραιάς, Βαθύ, Χίος, Μυτιλήνη, Λήμνος και Καβάλα.

Σύνδεση με Δωδεκάνησα και Κυκλάδες

Στα θετικά της δρομολόγησης του «Νήσος Ρόδος» είναι η εβδομαδιαία σύνδεση των νησιών του Βορείου Αιγαίου με την Πάτμο αλλά και σημεία κόμβους όπως η Μύκονος και η Σύρος. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μετά από αρκετά χρόνια και πάλι τα νησιά του Βορείου Αιγαίου ανακτούν τη σύνδεσή τους προς τα Δωδεκάνησα αλλά και προς τις Κυκλάδες.

Στα αρνητικά συμπεριλαμβάνεται το γεγονός ότι αν κάποιος θέλει να επισκεφθεί κάποιο νησί των Κυκλάδων ή κάποιος Κυκλαδίτης το Βόρειο Αιγαίο, αναγκαστικά θα πρέπει να παραμείνει μία ολόκληρη εβδομάδα μέχρι να περάσει το πλοίο της επιστροφής.

Το «Νήσος Ρόδος» θα αναχωρεί κάθε Δευτέρα στις 08:05 το πρωί από τον Πειραιά, και θα ακολουθεί το εξής δρομολόγιο:  Σύρος (12:05), Μύκονος (13:25), Πάτμος (17:30), Αγ. Κήρυκος (19:30), Βαθύ (21:55), Χίος (02:15 Τρίτη), Μυτιλήνη (05:10 Τρίτη), Λήμνος (10:30 Τρίτη), Καβάλα (14:15 Τρίτη).

Κατά την επιστροφή το πλοίο θα αναχωρεί κάθε Τρίτη στις 17:00 από την Καβάλα και θα ακολουθεί το εξής πρόγραμμα: Λήμνος (21:00), Μυτιλήνη (01:40 Τετάρτης), Χίος (05:15 Τετάρτης), Βαθύ (08:30 ΤΕΤ.), Αγ. Κήρυκος (11:40 ΤΕΤ), Πάτμος (13:35 ΤΕΤ), Μύκονος (17:45 ΤΕΤ), Σύρος (19:05 ΤΕΤ) και Πειραιά (23:30 ΤΕΤ).

Κανονικά το «Αριάδνη»

Τέλος σε ότι αφορά στη δρομολόγηση του «Αριάδνη» αυτό θα συνδέει το Βόρειο Αιγαίο με την Καβάλα κάθε Σάββατο και θα επιστρέφει από τη Βόρεια Ελλάδα κάθε Κυριακή στις 10:30. 

Λίγα λόγια για το «Νήσος Ρόδος»

Το πλοίο χτίστηκε το 1987 στα ναυπηγία της Mitsubishi στην Ιαπωνία. Έχει μήκος 192,50 μέτρα, πλάτος 27μ. και βύθισμα 6 μ. Η υπηρεσιακή του ταχύτητα είναι 21,5 κόμβοι ανά ώρα, διαθέτει 172 κρεβάτια και έχει μεταφορική ικανότητα 850 επιβατών, 103 αυτοκινήτων και 115 φορτηγών.