Κοινωνία

3/4/14 12:24

τελ. ενημ.: 4/4/14 12:48

Περιφερειακός μέσω… Κρήτης

Φως στο τούνελ για ένα από τα πιο πολυσυζητημένα αναπτυξιακά έργα της προηγούμενης προγραμματικής περιόδου ρίχνει η χθεσινή απόφαση του δικαστηρίου που ορίζει ως ανάδοχο του πρώτου τμήματος του Περιφερειακού της πόλης εργολήπτρια εταιρία από την Κρήτη.

Το πρώτο τμήμα του περιφερειακού (από γεφύρι Παρθένη μέχρι Βερίτη) είχε βαλτώσει εξαιτίας της προσφυγής που είχε καταθέσει η συγκεκριμένη εταιρία κατά της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου που κατοχύρωνε το έργο σε χιακών συμφερόντων εργολάβο.

Με βάση την απόφαση της εκδίκασης των ασφαλιστικών μέτρων η Οικονομική Επιτροπή θα πρέπει να συνεδριάσει άμεσα ώστε να άρει την προηγούμενη απόφασή της και να καλέσει την Κρητική εταιρία να υπογράψει τη σύμβαση εκτέλεσης του έργου, συνολικού προϋπολογισμού 9 εκ. ευρώ.

«Με αυτή την απόφαση ουσιαστικά μας λύνονται τα χέρια και μπορούμε να προχωρήσουμε στην υπογραφή της σύμβασης με τον συγκεκριμένο εργολάβο. Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο με χρονοδιάγραμμα υλοποίησης 2 ετών, που θα αποφορτίσει το κυκλοφοριακό όγκο στο κέντρο της πόλης», είπε στον «π» ο Π. Λαμπρινούδης κάνοντας λόγο για θετική εξέλιξη που πιθανά να συμπαρασύρει και το πολύπαθο 4ο τμήμα του περιφερειακού στον Βροντάδο. 

Τι προβλέπει

Η μελέτη προβλέπει την κάλυψη από το ύψος του γεφυριού της οδού Βερίτη στο Βαρβάσι έως τις εγκαταστάσεις της επιχείρησης «Chios Techno Moto». 

Στη συνέχεια, έως τη μικρή γέφυρα που είναι μπροστά στις εγκαταστάσεις της «Yamaha» ο χείμαρρος θα μείνει ελεύθερος και η κυκλοφορία θα διεξάγεται μόνο από τη βόρεια πλευρά, με την κατασκευή δύο ανισόπεδων διαζωμάτων ανόδου – καθόδου. Μετά από αυτό το σημείο και έως την παραλιακή ο μισός χείμαρρος θα σκεπαστεί με υπέργειο διάζωμα (όπως περίπου ο Κηφισός), που θα στηρίζεται σε κολώνες μέσα στον ποταμό.

Επίσης σύμφωνα με το σχεδιασμό προβλέπεται:

  • η πλήρης κάλυψη του ρέματος σε τρία σημεία
  • η δημιουργία καταστρώματος υπέργειας κυκλοφορίας με κολώνες στήριξης μέσα στον ποταμό
  • διαπλάτυνση της όχθης του ποταμού και από τις δυο πλευρές
  • κατασκευή  δύο ανισόπεδων διαζωμάτων κυκλοφορίας ανόδου -καθόδου στην βόρεια πλευρά και την κατάργηση του υπάρχοντος νότιου δρόμου, πάντα με κατεύθυνση από το Βαρβάσι προς την παραλία.

Δείτε επίσης