Κοινωνία

26/9/13 16:57

τελ. ενημ.: 26/9/13 16:57

«Να προκληθεί διάλογος»

ΠΙΕΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΥΕΛΠΙΣΤΕΙ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ Η ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΜΠΟΫΚΟΤΑΖ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

Στην ανταπόκριση του κόσμου όπως φαίνεται εναπόκεινται η επιτυχία του εγχειρήματος της Ένωσης Καταναλωτών Χίου να μποϋκοτάρει την Ολυμπιακή για μία εβδομάδα μέσα στο Νοέμβρη, ως μέτρο διαμαρτυρίας για τις αυξημένες τιμές των εισιτηρίων της εταιρίας που σε πολλές περιπτώσεις φθάνουν και το 80% επιπλέον της φυσιολογικής τιμής.

Η λογική του μποϋκοτάζ

Όπως ανέφερε στον «π» ο εκπρόσωπος της Ένωσης Καταναλωτών Γ. Τσούρος, που ανέλυσε το συγκεκριμένο εγχείρημα, οι Χιώτες θα πρέπει να κάνουν συνειδητή αποχή από τη μετακίνησή τους στην Αθήνα με αεροπλάνο για το διάστημα 13-19 Νοεμβρίου με στόχο να δοθεί ένα μήνυμα στην εταιρία ότι η εποχή της ασυδοσίας έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί.

«Το γνωρίζουμε και το βιώνουμε ότι ο Χιώτης, είναι αποκλεισμένος τα τελευταία χρόνια στον τομέα της αεροπορικής σύνδεσης με την Αθήνα. Πρακτικά ο μέσος πολίτης της Χίου με τις συγκεκριμένες τιμές είναι αδύνατο να μετακινηθεί αεροπορικά στην πρωτεύουσα. Άρα αυτό που απομένει είναι η δυνατότητα ακτοπλοϊκής μετακίνησης στον Πειραιά μέσα από ένα 8ωρο ταξίδι και όχι πάντα με τις κατάλληλες συνθήκες αν πρόκειται για τη χειμερινή περίοδο», σημείωσε ο κ. Τσούρος.

«Να προκληθεί συζήτηση»

Ο ίδιος αναφερόμενος στους στόχους αυτής της κίνησης υπογράμμισε ότι θα αποτελέσει επιτυχία αν το εβδομαδιαίο μποϋκοτάζ στην Ολυμπιακή, φθάσει στα ανώτερα κλιμάκια της εταιρίας και προκαλέσει τον προβληματισμό τους.

«Εμείς δεν πρόκειται να εξαναγκάσουμε κανέναν, ούτε θα τον εμποδίσουμε να μετακινηθεί με το αεροπλάνο. Ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίσουμε αυτό το πρόβλημα είναι να το συνειδητοποιήσουμε στη ρίζα του. Γι’ αυτό προτείνουμε ως Ένωση Καταναλωτών τη συνειδητή αποχή από την αεροπορική μετακίνηση. Σε αυτό όμως χρειαζόμαστε και τη στήριξη των αιρετών. Γενικά θα πρέπει βουλευτές, αιρετοί, υπάλληλοι και άλλοι να απέχουν από τα δρομολόγια για τη συγκεκριμένη εβδομάδα. Από τη στάση που θα κρατήσει η τοπική κοινωνία θα εξαρτηθεί και η επιτυχία αυτού που πάμε να διοργανώσουμε», κατέληξε ο κ. Τσούρος.

Οι δράσεις

Η ατζέντα της Ένωσης Καταναλωτών περιλαμβάνει σειρά δράσεων ανάμεσα στις οποίες είναι:

  • Μοίρασμα φυλλαδίων στο κέντρο της πόλης.
  • Ενημέρωση των επιβατών με έντυπο υλικό στις πύλες εισόδου του νησιού.
  • Συνεντεύξεις Τύπου.
  • Συλλογή Υπογραφών.
  • Ανάρτηση πανό και αφισοκόλληση σε κεντρικά σημεία της πόλης
Σχόλια άρθρου: 0
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση