Κοινωνία

17/6/16 9:53

τελ. ενημ.: 17/6/16 14:27

Μοιράζει εγκεφαλικά η ΔΕΗ

ΥΠΕΡΟΓΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΜΗ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΡΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

Πονοκέφαλο για δεκάδες πελάτες της ΔΕΗ σε πολλά σημεία του νησιού, αποτελούν οι τελευταίοι λογαριασμοί ρεύματος καθώς αγγίζουν μέχρι και τα 1.000 ευρώ. Η ανεπάρκεια του προηγούμενου εργολάβου του ΔΕΔΔΗΕ να προχωρήσει σε κανονική μέτρηση του ρεύματος είχε ως αποτέλεσμα, να μη γίνονται καταγραφές στα ρολόγια με αποτέλεσμα οι τελευταίοι λογαριασμοί να είναι δυσβάσταχτοι.

Τα τελευταία παράπονα έρχονται από τα χωριά της Συκιάδας και της Λαγκάδας με τους κατοίκους να τονίζουν στον «π» ότι τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ είχαν να καταγράψουν ενδείξεις κατανάλωσης ρεύματος από το προηγούμενο καλοκαίρι.

«Έχουμε να δούμε άνθρωπο της ΔΕΗ από το καλοκαίρι του 2015. Εμφανίστηκαν μόλις πριν 10 ημέρες για να καταγράψουν τα ρολόγια κατανάλωσης ρεύματος και μετά από ημέρες μας ήρθε ο λογαριασμός στα 900 ευρώ. Παράλληλα όμως πληρώναμε και τα έναντι. Δεν είναι δυνατόν να μας στέλνουν τέτοιους λογαριασμούς, επειδή είναι ανεπαρκείς στη δουλειά τους. Μας βγάζουν εκτός προγραμματισμού σε μία περίοδο που όλοι ξέρουμε πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα», σημείωσε στον «π» κάτοικος της Λαγκάδας.

Λάθος του εργολάβου

Από την πλευρά της πάντως ο ΔΕΔΔΗΕ, επέρριψε την ευθύνη στον προηγούμενο εργολάβο που του είχε ανατεθεί διαδικασία της καταγραφής. Στέλεχος του διαχειριστή του δικτύου της ΔΕΗ, παραδέχθηκε στον «π» ότι υπήρξε πρόβλημα με τον εργολάβο το τρίμηνο του Νοεμβρίου 2015- Ιανουαρίου 2016 με αποτέλεσμα να μη γίνει καταγραφή των ρολογιών.

«Φταίνε αυτοί που ενώ αναλαμβάνουν την εργολαβία στη συνέχεια κατανοούν ότι δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν και δηλώνουν παραίτηση. Σε κάθε περίπτωση εμείς θα προχωρήσουμε σε διακανονισμούς των συγκεκριμένων ποσών», ανέφερε στον «π» στέλεχος του ΔΕΔΔΗΕ, τονίζοντας παράλληλα ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση διακοπής ρεύματος σε όσους από τους συγκεκριμένους καταναλωτές αντιμετωπίσουν πρόβλημα στην πληρωμή των υπέρογκων λογαριασμών.

«Τους καλούμε στα γραφεία, να έρθουν να συζητήσουμε και να διακανονίσουμε αυτές τις οφειλές. Είναι μία απλή διαδικασία που θα τους διευκολύνει ιδιαίτερα», κατέληξε το συγκεκριμένο στέλεχος διαβεβαιώνοντας ότι το πρόβλημα θα λυθεί άμεσα. 

Δείτε επίσης