Το μεράκι του Μιχάλη Ζαφείρη

Όταν το ψάρεμα είναι μεράκι, όσοι το αγαπούν κάνουν πολλές θυσίες.
Ο Μιχάλης Ζαφείρης ήταν απο τις 06:30 σήμερα στο πράσινο φανάρι του λιμανιού μας και ψάρευε casting με διπλή πετονιά, καθισμένος πάνω στο τοιχίο. Δεν πηγαίνει εκεί συχνά, αλλά σήμερα είπε να δοκιμάσει την τύχη του.

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ