Κοινωνία

11/7/12 9:20

τελ. ενημ.: 11/7/12 9:20

Μάχη με διαφορά λίγων ευρώ

ΟΡΙΑKΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ BLUE STAR- HSW - ΝΕΛ

 
Σε επίπεδο τιμολογιακής πολιτικής έχει ήδη ξεκινήσει η «ναυμαχία» των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Πειραιάς- Χίος- Μυτιλήνη με τον ανταγωνισμό τουλάχιστον σε αυτήν την πρώτη φάση να μετριέται σε διαφορά λίγων ευρώ  στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των τριών εταιρειών.
Η Hellenic Seaways με το «Νήσος Μύκονος», η Blue Star Ferries με το νεότευκτο «B.S. Patmos», που αύριο θα πραγματοποιήσει το παρθενικό του ταξίδι για τη Χίο και η ΝΕΛ με το «European Express», αυξάνουν τις επιλογές του ταξιδιώτη προκειμένου να ανταπεξέλθουν σε έναν άνευ προηγουμένου ακτοπλοϊκό ανταγωνισμό στην πολύπαθη γραμμή.
Οι τιμές των εισιτηρίων των τριών εταιριών έχουν διαφορά μερικών ευρώ, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι προσφέρουν και το ίδιο επίπεδο παροχών.
Στο κριτήρια του καταναλωτή πλέον θα μετρήσει η ποιότητα των υπηρεσιών και η άνεση του χώρου παρά το αντίτιμο του εισιτηρίου, αφού με όποια εταιρεία και αν ταξιδέψει ο επιβάτης, η οικονομική διαφορά δεν ξεπερνάει τα 5 ευρώ.
Από τη συγκεκριμένη σύγκριση μειονεκτεί η ΝΕΛ που ενδεχόμενα θα κληθεί να αλλάξει τον προσανατολισμό της δρομολογώντας ένα πιο σύγχρονο πλοίο στη γραμμή με τιμές περίπου αντίστοιχες.
Το παράλογο πάντως της υπόθεσης έγκειται κυρίως στο γεγονός ότι η ΝΕΛ που δραστηριοποιείται στη γραμμή με το παλαιότερο πλοίο έχει και τις μεγαλύτερες τιμές από την HSW και την Blue Star Ferries σε ότι αφορά την οικονομική θέση.
Συγκεκριμένα,  το δρομολόγιο Χίου – Πειραιά στην οικονομική θέση, κοστίζει με το «Νήσος Μύκονος» 37 ευρώ και έως  40 σε αριθμημένη θέση, στο «Blue Star Patmos» στα 38 ευρώ και έως 41 ευρώ με αριθμημένη θέση και στο «European Express» στα 45 σε αριθμημένη θέση στην Οικονομική.
Μεγάλο μειονέκτημα για τη λεσβιακή εταιρεία παρουσιάζεται σε ότι αφορά τις πρώτες θέσεις αφού η ίδια δεν παρέχει τέτοια δυνατότητα ενώ οι άλλες δύο εταιρείες προσφέρουν αριθμημένες θέσεις στα εσωτερικά πολυτελή σαλόνια των πλοίων σε αντίθεση με τη ΝΕΛ που αμέσως μετά την Οικνομική Θέση προσφέρει εσωτερική καμπίνα.  Πάντως, το δρομολόγιο της ΝΕΛ εξακολουθεί να προσελκύει επιβάτες δεδομένης της ταύτισης των επιβατών με το ολονύκτιο ταξίδι και την καμπίνα.