Κοινωνία

10/5/13 11:34

τελ. ενημ.: 10/5/13 11:53

Η καταγγελία έφερε αργοπορία στην αποβίβαση…

Μία καταγγελία Χιώτη επιβάτη ήταν αρκετή για να προκαλέσει αναστάτωση στα Λιμεναρχεία Χίου και Πειραιά αλλά και επιπλέον ταλαιπωρία στους υπόλοιπους 1516 επιβάτες του πλοίου Νήσος Χίος.

Ο καταγγέλλων ενημέρωσε λίγο πριν την αναχώρηση του πλοίου από τη Χίο, το κεντρικό Λιμεναρχείο του νησιού ότι δεν του επιτράπηκε να καθίσει σε αεροπορικό κάθισμα αφού το εισιτήριό του ήταν για κατάστρωμα. Μάλιστα έκανε καταγγελία ότι το πλοίο ήταν υπεράριθμο γεγονός που εν τέλει αποδείχθηκε αναληθές.

«Εδώ και λίγες ημέρες έχει τεθεί σε εφαρμογή το θερινό πρωτόκολλο μεταφοράς επιβατών για τα πλοία. Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρίες δικαιούνται να αξιοποιούν και τα καταστρώματα για μεταφορά επιβατών. Άρα όποιος δεν έχει θέση στο εσωτερικό του πλοίου σημαίνει ότι  πρέπει να είναι στο κατάστρωμα. Η καταγγελία δημιουργήθηκε διότι ο συγκεκριμένος κύριος δεν βρήκε θέση στο εσωτερικό του πλοίου.

Εμείς κάναμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να μετρηθεί ο κόσμος. Το πλοίο με το θερινό πρωτόκολλο έχει δικαίωμα μεταφοράς 1728 ατόμων. Από τη Μυτιλήνη ήταν 700 άτομα ενώ από τη Χίο 816. Άρα αποδείχθηκε ότι το πλοίο μπορούσε να μεταφέρει επιπλέον 200 επιβάτες», σημείωσε σε δηλώσεις του στον «π» ο Κεντρικός Λιμενάρχης Χίου Γ. Σκανδάλης.

Η ταλαιπωρία των επιβατών όμως ήρθε κατά την αποβίβαση το πρωί της Παρασκευής όταν το Λιμεναρχείο του Πειραιά θέλησε να διερευνήσει και εκείνο την καταγγελία με αποτέλεσμα οι επιβάτες να βγαίνουν από το πλοίο ένας- ένας.

Σχόλια άρθρου: 0
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση