Κοινωνία

20/6/13 13:16

τελ. ενημ.: 21/6/13 14:21

Αλλάζει τα εύκολα, εγκαταλείπει τα δύσκολα

ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΟΙ ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΙΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΕΡΜΑ ΣΤΟ ΧΑΟΣ

Τέλος στα διπλοπαρκαρίσματα ακόμα και στη στάθμευση σε δρόμους μονής κυκλοφορίας βάζει ο Δήμος Χίου που χθες ανήρτησε στη «Διαύγεια» τις υπ’αριθμόν 16 & 25 αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, μέσα από τις οποίες προσβλέπει στη συνολική αλλαγή της κυκλοφοριακής ροής των οχημάτων σε προβληματικά σημεία της πόλης.  

Στην πλειονότητα οι αποφάσεις αφορούν στην τοποθέτηση πινακίδων ελεγχόμενης στάθμευσης περιμετρικά του Κήπου και στην οδό Καρπασίας καθώς επίσης και πλήθος πινακίδων Ρ-40 (απαγόρευσης στάσης και στάθμευσης).

Τι θα ισχύσει στο κέντρο

Σύμφωνα με τις εν λόγω αποφάσεις θα επιχειρηθούν σημαντικές τομές στις οδούς: Δημοκρατίας, Πολυτεχνείου, Μιχ. Λιβανού, Μιχάλων, Καρπασίας και Λάδης.

ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ

- Στην οδό Δημοκρατίας απέναντι από το δημοτικό κατάστημα και μπροστά από το περίπτερο Μαυρίδη, καταργείται η πινακίδα (Ρ43) 10λεπτης στάθμευσης και τοποθετείται νέα πινακίδα (Ρ70) που επιτρέπει τη στάση και τη στάθμευση μοτοποδηλάτων. Τις θέσεις στάθμευσης χάνουν και οι αιρετοί καθώς καταργείται το πρόνόμιο που είχαν να παρκάρουν οπουδήποτε δωρεάν.

- Στην οδό Πολυτεχνείου (μπροστά από το οπωροπωλείο Οδυσσέα) παραμείνει η μία από της δύο θέσεις που υπάρχουν περιορισμένης χρονικής διάρκειας  ενώ μπροστά από το Ομήρειο η μία θέση 10λεπτης προσωρινής στάθμευσης αντικαθίσταται από θέση ελεγχόμενης στάθμευσης.

- Η οδός Αλλατίου (μπροστά από την Πινακοθήκη) μετατρέπεται σε χώρο στάθμευσης δικύκλων αφού μέχρι σήμερα είχε καταληφθεί από τα ΤΑΞΙ.

Η οδός Καρπασίας (Τάφρος) στο αριστερό ρεύμα  θα διαθέτει πλέον θέσεςι ελεγχόμενης στάθμευσης.

- Πλήρης απαγόρευση στάθμευσης θα εφαρμοστεί στην συμβολή των οδών Μιχ. Λιβανού και Μιχάλων.

Ανάγκη για ευρύτερες αλλαγές

Η προσπάθεια διευθέτησης του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης είναι βέβαιο ότι δεν πρέπει να σταματήσει εδώ. Ευθύνη της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής δεν είναι να αλλάξει μόνο 30 πινακίδες (αποφάσεις άνευ κόστους), αλλά να προκαλέσει επιπλέον αλλαγές σε πιο κρίσιμα ζητήματα που λογικό είναι να αποφεύγονται λόγω... πολιτικού κόστους. Η ανάγκη για ριζική διευθετηση του θέματος με τις πιάτσες των ταξί, οι σύγχρονες διαβάσεις πεζών, οι καταλήψεις δημοσίων χώρων και πολλά άλλα, οφείλουν να βρουν συμμάχους εντός και εκτός του Δήμου Χίου. Μόνο έτσι θα μπορούμε να μιλάμε για πραγματική αναβάθμιση του κέντρου και της κυκλοφορίας.

Σχόλια άρθρου: 0
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση