Άποψη

24/7/14 11:03

τελ. ενημ.: 24/7/14 11:03

Άγνοια ή Επιθετικότητα;

Στον τοπικό τύπο διάβασα πως μουσουλμάνοι που βρίσκονται στην Χίο – φυσικά, με το καθεστώς των παρανόμως εισελθόντων στη χώρα – αιτήθηκαν την παραχώρηση σ’ αυτούς χώρου προκειμένου να προσευχηθούν κατά την επικείμενη θρησκευτική εορτή του Ραμαζανίου. Η Αστυνομία παρέλαβε την αίτηση και υποσχέθηκε να πράξει τα δέοντα. Δεν γνωρίζω την έκβαση της όλης υποθέσεως. Προσπαθώ, όμως, να δω τα πράγματα όσο γίνεται πιο αμερόληπτα.

Πρώτον, οι άνθρωποι αυτοί διαμένουν εδώ προσωρινά, εισήλθαν στην χώρα παρανόμως και θα πρέπει να έχουν κατά νουν ότι δεν έχουν και δεν μπορούν να έχουν τα δικαιώματα που εξασφαλίζει το Σύνταγμα στους Ελληνες πολίτες. Εχω ζήσει σε δύο χώρες ως νόμιμος μόνιμος κάτοικος και αυτό ακριβώς συνέβαινε. Το θεωρώ απολύτως φυσικό και ευχαριστώ και τις δύο χώρες που με φιλοξένησαν. Επομένως, κακώς στο ειδησεογραφικό άρθρο γινόταν μνεία των συνταγματικών ελευθεριών κλπ.

Δεύτερον, την πράξη των μουσουλμάνων να αιτηθούν χώρο προσευχής την βρίσκω άστοχη την παρούσα στιγμή. Η χώρα η οποία τους φιλοξενεί συμβαίνει όχι μόνον να μην είναι μουσουλμανική αλλά, η θρησκεία της πλειονότητας του λαού της να βρίσκεται στο στόχαστρο ακραίων ομάδων της μουσουλμανικής θρησκείας. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει πως κάθε μουσουλμάνος είναι ακραίος και επικροτεί την επιθετικότητα αυτών των ομάδων· από την άλλη μεριά όταν ένας κάτοικος αυτής της χώρας ακούει για αρπαγές ιερωμένων, απειλές τζιχαντιστών κατά χριστιανών, αποκεφαλισμούς ιερωμένων (στη Συρία πέρσι), διωγμούς πάσης φύσεως, είναι σκεπτικός αν όχι και αντίθετος στην εμφάνιση πιστών της συγκεκριμένης θρησκείας αν και, όπως τονίζω πιο πάνω ο συγκεκριμένος φιλοξενούμενος μπορεί να μην έχει καμιά σχέση και να μην επικροτεί τις πράξεις των ομοθρήσκων του. Συμπερασματικά, θα συνιστούσα στους φιλοξενούμενούς μας να είναι πιο απαρατήρητοι στην παρούσα συγκυρία.

Τη στιγμή που είχαμε την πιο πάνω εξέλιξη, βουλευτές της συγκυβερνήσεως ζήτησαν την επίσπευση της ψηφίσεως του νόμου κατά του ρατσισμού και της ξενοφοβίας. Ο νομοθέτης χρησιμοποιεί τη λέξη ρατσισμός για πολλά περισσότερα πράγματα από τον φυλετισμό δηλαδή τις φυλετικές διακρίσεις· ενώ ο νόμος αποσκοπεί στον περιορισμό ή ακόμη και την ποινικοποίηση των παντός είδους διακρίσεων ήτοι, φυλετικών, εθνικών, θρησκευτικών κ.ά. Η άλλη λέξη του νομοσχεδίου αφορά την ξενοφοβία. Δεν μπορώ να καταλάβω πως η νομοθετική εξουσία και κατ’ επέκταση η εκτελεστική και δικαστική θα διώκουν άτομα που πάσχουν από μία ψυχική νόσο. Αν διώκεται το άτομο με ξενοφοβία, θα πρέπει να διωχθεί και το άτομο που πάσχει από μικροβιοφοβία, σεξοφοβίανοσοφοβία, κλειστοφοβία και τόσες άλλες φοβίες. Τι θα γίνει; Για να ικανοποιήσουμε τις εμμονές κάποιων ευρωενωσιακών θα διώκουμε ακόμη και τους ψυχικά ασθενείς;

Προ ημερών το ΕΡΣ επέβαλε πρόστιμο στον δημοσιογράφο Δήμο Βερύκιο για κάποιαομοφοβικάσχόλιά του. Δηλαδή, αν ένας άνθρωπος (άνδρας ή γυναίκα) έχει κακές εμπειρίες από κάποιο ομοφυλόφιλο άτομο, δεν επιτρέπεται να έχει φοβίες. Απαγορεύεται από τον νόμο! Τώρα δια νόμου θα αναθεωρήσουμε και την ψυχιατρική.

Οι προσωπικές εμπειρίες δεν είναι δυνατόν να τεθούν μέσα σε πλαίσια που καθορίζουν πολιτικοί προς άγραν ψήφων και συμπαθειών. Να ερωτηθεί ένας χριστιανός πρόσφυγας από τη Μουσούλη για όλα αυτά τα φιλολογικά, να ακούσουμε τι θα πει. Να του απαγορεύσουμε δε να έχει φοβίες. Το ίδιο ισχύει και για έναν Παλαιστίνιο της Γάζας. 

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση