5.3.2021 10:46

Μειώνονται ξανά τα δρομολόγια σε 3 την εβδομάδα

Νέα μείωση των δρομολογίων μετά την διακοπή των επιδοτήσεων covid προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες

Το Σάββατο 6 Μαρτίου, ξεκινά επισήμως η ακτοπλοϊκή σύνδεση Βορείου Αιγαίου- Θεσσαλονίκης, 9 χρόνια μετά τη διακοπή του δρομολογίου, το 2012.

Όπως αναφέρει ο τουριστικός πράκτορας και εκπρόσωπος του ομίλου Attica Group Ηλίας Πίκουλος  σε συνέντευξή του «Στο Νησί», παρά τις δύσκολες συγκυρίες που βιώνουμε αυτή την περίοδο λόγω του παρατεταμένου lock down η έναρξη της συγκεκριμένης σύνδεσης, αποτελούσε πάγιο αίτημα των κατοίκων του νησιού μας και των επιχειρηματιών και αυτό οφείλουμε όλοι να το αναγνωρίσουμε.

«Αλλάζει η ψυχολογία μας»

«Κατανοώ τις όποιες ενστάσεις υπάρχουν για τη χρονική περίοδο που θα ξεκινήσει η γραμμή αυτή, η οποία σημειωτέον είναι επιδοτούμενη, ωστόσο το γεγονός ότι έγινε το πρώτο βήμα έστω και τώρα είναι σημαντικό. Από εκεί και πέρα, εννοείται ότι η επέκταση του δρομολογίου και τους μήνες του καλοκαιριού θα βοηθούσε πολύ την κίνηση στα νησιά μας, ειδικά το φετινό καλοκαίρι που η κατάσταση προβλέπεται πολύ δύσκολη. Γενικά οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας αγαπούν τη Λέσβο και τη Λήμνο ενώ αποτελούν πολύ καλή δεξαμενή θρησκευτικού τουρισμού. Η διαδικασία γενικά για τον προγραμματισμό και τη δρομολόγηση ενός πλοίου είναι σχετικά δύσκολη και δεν ξέρω αν υπάρχει δυνατότητα να γίνει μέσω επιδοτούμενου προγράμματος για το φετινό καλοκαίρι. Από εκεί και πέρα η είδηση της δρομολόγησης του πλοίου χαροποίησε τον εμπορικό κόσμος και τις μεταφορικές εταιρείες, οι οποίες στην πλειοψηφία τους διαθέτουν αποθήκες και υποκαταστήματα στη Θεσσαλονίκη και στα περίχωρα.  

Και οι Βορειοελλαδίτες, ήθελαν διακαώς αυτή τη σύνδεση η οποία τους δίνει πρόσβαση στα μισά νησιά του Αιγαίου, από τη Λήμνο, τη Λέσβο, τη Χίο, τη Σάμο την Ικαρία, έως και τη Μύκονο. Το δρομολόγιο θα πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα κάθε Σάββατο, ενώ το δεύτερο δρομολόγιο της άγονης γραμμής ».

Τα δρομολόγια της καραντίνας

Την ίδια ώρα, όπως αναφέρει ο Ηλίας Πίκουλος, από την 1η Μαρτίου, επιστρέψαμε στο προηγούμενο καθεστώς μειωμένων δρομολογίων στην ακτοπλοϊκή σύνδεση Μυτιλήνη – Πειραιάς λόγω της διακοπής των επιδοτήσεων covid στις ναυτιλιακές εταιρείες.

«Το Φεβρουάριο το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, είχε επιδοτήσει όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, προκειμένου να διατηρηθεί το εβδομαδιαίο πρόγραμμα των δρομολογίων. Το Μάρτιο η χρηματοδότηση δεν συνεχίστηκε και έτσι επιστρέψαμε στο γνώριμο μειωμένο πρόγραμμα της καραντίνας, με ακτοπλοϊκή σύνδεση τρεις φορές την εβδομάδα. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι το πλοίο που έχει δρομολογηθεί είναι μεγάλης χωρητικότητας και έτσι θα εξυπηρετούνται οι βασικές ανάγκες μετακίνησης των επιβατών και κυρίως των φορτηγών».

Αυστηροί έλεγχοι

Αναφερόμενος στο θέμα του  ελέγχου επιβατών  στο λιμάνι λίγο πριν την αναχώρηση του πλοίου ο Ηλίας Πίκουλος σημείωσε ότι οι έλεγχοι είναι πολύ αυστηροί και οι λόγοι για τους οποίους μπορεί κανείς να ταξιδέψει πολύ συγκεκριμένοι. «Μπορούν να ταξιδέψουν μόνο οι συμπολίτες μας που μεταβαίνουν εφάπαξ στην περιοχή μόνιμης διαμονής τους, εκείνοι που πρέπει να υποβληθούν σε ιατρικές εξετάσεις καθώς και οι φοιτητές που θέλουν να αδειάσουν το σπίτι τους λόγω λήξης του μισθωτηρίου συμβολαίου».

ΠΗΓΗ

Ακολουθήστε το politischios.gr στο Google News

Το politischios.gr και στο Viber – Μπείτε στην ομάδα μας για να βλέπετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο politischios.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ