10.2.2017 13:58

Πόσες μέρες χρειάζονται για να αποκαταστήσει η ΔΕΗ ένα καλώδιο που χρειάζεται την επέμβαση της;

Με αυτό το ερώτημα εμφανώς αγανακτισμένος ο Βασίλης Μυριαγκός καταγγέλλει ότι εδώ κι ένα μήνα και παρά τις οχλήσεις των κατοίκων η ΔΕΗ αδιαφορεί και δεν επιδιορθώνει πεσμένο καλώδιο. Στη διαμαρτυρία καταγγελία του Β.,Μυριαγκού αναφέρεται:

«Εδώ και ένα μήνα, ενημέρωσα τις  βλάβες της ΔΕΗ 2271044365 και 6975877955 ότι έχει κοπεί από τον στύλο υψηλής τάσης, έξω από το σπίτι μου στα Νένητα, το στήριγμα του καλωδίου. Το καλώδιο κρέμεται και ευτυχώς ακουμπάει σε ένα φοίνικα που βρίσκεται μέσα στην αυλή μου.Είναι επικίνδυνο διότι περνούν από κάτω στον δρόμο άνθρωποι και αυτοκίνητα. Η απάντηση της ΔΕΗ είναι ότι «δεν έχουμε χειριστή καλαθοφόρου για την αποκατάσταση της ζημιάς».

Εάν συμβεί κανένα ατύχημα σίγουρα δεν θα φταίει η κακιά η ώρα, αλλά η ΔΕΗ και οι υπεύθυνοι της προσωποποιημένα.Η απαξίωση της προς του πολίτες-πελάτες της είναι τραγική. Στέλνω και την απαραίτητη φωτογραφία για του λόγου το αληθές. Τα θερμά μου συγχαρητήρια για την οργάνωση της, την άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος και την αίσθηση ευθύνης  για την ασφάλεια των πολιτών. Ελπίζω ότι μετά την δημοσιοποίηση του θέματος και την εύλογη αγανάκτηση το πρόβλημα να αποκατασταθεί».

 

Ειδήσεις σήμερα. Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Ακολουθήστε μας στο Google News. Σχολιάστε στην σελίδα μας στο Facebook.

Τα νέα της Χίου κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας. Γίνετε συνδρομητής της εφημερίδας «πολίτης» συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα εδώ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ