Οι ριζικές αλλαγές στα τέλη ταξινόμησης, η κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης, αλλά και η εκτόξευση του συντελεστή φορολόγησης των μισθωμάτων από 30% σε 80% προκαλούν σοβαρές αναταράξεις στην αγορά αυτοκινήτων.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τα τέλη ταξινόμησης, από 1ης Ιουνίου 2016 που ουσιαστικά έχει πάψει να ισχύει το μέτρο της απόσυρσης, κριτήριο για τον υπολογισμό των τελών είναι η λιανική τιμή προ φόρων, αλλά και οι εκπομπές ρύπων ενός αυτοκινήτου και όχι ο κυβισμός του κινητήρα όπως ίσχυε. Όπως σημειώνεται σε δημοσίευμα της «Ημερησίας», στις αξιοσημείωτες αλλαγές περιλαμβάνεται και η κατάργηση του φόρου πολυτελείας, η απαλλαγή των υβριδικών κατά 50% από το τέλος ταξινόμησης και πλήρης απαλλαγή μόνον των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Επίσης, με πρόσφατη τροπολογία γίνεται ευνοϊκότερη η φορολόγηση των τελών ταξινόμησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με προδιαγραφές ρύπων 5 ευρώ(δεν ισχύουν επιβαρύνσεις), ενώ καμία απολύτως διαφοροποίηση δεν υπάρχει στα πιο ρυπογόνα (4 ευρώ και παλαιότερα).
Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Νέα συνδρομή στον έντυπο «π» - Κάθε Παρασκευή στην πόρτα σας.