Κοινωνία

31/5/16 13:28

τελ. ενημ.: 31/5/16 13:28

Δεν είχαν ιδέα για τη Χίο

ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΛΕΟΝ, Η ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ

Στο συμπέρασμα ότι μόνο η δημιουργία ενός ισχυρού brand name στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία μπορεί να εξασφαλίσει το άνοιγμα σε νέες αγορές, κατέληξαν τα στελέχη Δήμου, Περιφέρειας αλλά κι επαγγελματιών του τουρισμού μετά τη διήμερη φιλοξενία Κινέζων πρακτόρων και δημοσιογράφων από τη μεγαλύτερη ασιατική χώρα.

Η επίσκεψη

Η αντιπροσωπεία των Κινέζων, έφθασε στο νησί μας το πρωί της Κυριακής κι αναχώρησε το πρωί της Δευτέρας. Κατά τη διάρκεια της διήμερης παραμονής τους. Στο πλαίσιο της επίσκεψής τους πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Δημαρχείο του νησιού με τη συμμετοχή επαγγελματιών του τουρισμού, εστιάτορες, ξενοδόχους και ιδιοκτήτες ενοικιαζομένων δωματίων.

Ταυτόχρονα έγινε ξενάγηση των δύο Κινέζων δημοσιογράφων που συμμετείχαν στην αποστολή σε κεντρικά σημεία της πόλης και στον Κάμπο ενώ στη συνέχεια επισκέφθηκαν τα χωριά της νότιας Χίου καθώς και το Μουσείο Μαστίχας.

Η σύσκεψη

Παρότι στη σύσκεψη που διοργανώθηκε από τους επαγγελματίες των Μεστών, το Επιμελητήριο, την Περιφέρεια και τον Δήμο, έγινε σαφές ότι η Χίος διαθέτει συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλα νησιά του Αιγαίου, οι Κινέζοι δήλωσαν άγνοια για την ύπαρξή της.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι, όπως ειπώθηκε, η πλειονότητα των Κινέζων δεν γνωρίζει κανένα άλλο ελληνικό νησί εκτός της Σαντορίνης.

«Αγνοούσαν ακόμα και την Κρήτη. Οπότε ο δρόμος που έχουμε ακόμα μπροστά μας είναι μακρύς», ανέφερε στον «π» ο αντιδήμαρχος Δ. Καράλης.

Όπως μάλιστα είπε, το κλείσιμο των συμφωνιών είναι πλέον αποκλειστικά θέμα των δύο πλευρών, δηλαδή των πρακτόρων της Κίνας και των επαγγελματιών της Χίου.
«Οι πρώτες επαφές έγιναν. Ανταλλάχτηκαν στοιχεία επικοινωνίας μεταξύ των ενδιαφερόμενων πλευρών και πλέον θα δούμε αν όλο αυτό θα δουλέψει και στην πράξη. Είναι σημαντικό ότι στην παρουσία που μας έγινε, μάθαμε κάποια πράγματα για την κινεζική τουριστική αγορά που αγνοούσαμε. Είναι σαφές ότι πρέπει να δημιουργηθεί και να αναδειχθεί αυτό το χαρακτηριστικό στοιχείο της Χίου που θα είναι ελκυστικό για τη συγκεκριμένη αγορά. Πρακτικά μένει να γίνει μία συστηματική επικοινωνία μεταξύ των επαγγελματιών με τα τουριστικά γραφεία για να διερευνηθεί το ενδεχόμενο μετεξέλιξης σε συμφωνία», κατέληξε ο κ. Καράλης. 

Δείτε επίσης