Χίος Πόλη

2/5/17 16:31

τελ. ενημ.: 3/5/17 10:32

ΒΙΝΤΕΟ- Το Αστικό ΚΤΕΛ Χίου πρωτοπορεί σε ολόκληρο το Αιγαίο

Επίσημη πρώτη της νέας διαδραστικής εφαρμογής που θα συμβάλλει στην σε πραγματικό χρόνο ενημέρωση του επιβατικού κοινού

Ένα σημαντικό βήμα εκσυγχρονισμού της λειτουργίας του επιχείρησε και πέτυχε το Αστικό ΚΤΕΛ Χίου. Κόντρα στην εσωστρέφεια που συνοδεύει την οικονομική κρίση, η διοίκηση του με την πολύτιμη βοήθεια της «Chios Startup» δημιούργησε την πρώτη εφαρμογή αλληλεπίδρασης με το επιβατικό κοινό σε ολόκληρο το Αιγαίο, προνόμοιο που μέχρι σήμερα είχαν μόνο οι επιβάτες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Τι προσφέρει η Υπηρεσία

Ουσιαστικά η καινότομα υπηρεσία δίνει 3 επιλογές στον χρήστη της.

Η πρώτη αφορά στα δρομολόγια. Επιλέγοντας τη συγκεκριμένη κατηγορία ο χρήστης μπορεί να δει τα ενεργά δρομολόγια, τα δρομολόγια του βορείου και νοτίου συγκροτήματος καθώς και τα δρομολόγια που αφορούν στους δημοτικούς χώρους στάθμευσης. Πατώντας σε κάποιο από τα ενεργά δρομολόγια με την ένδειξη “live” ο επιβάτης έχει τη δυνατότητ να δει αποτυπωμένο στον χάρτη όλο το δρομολόγιο και πάνω σε αυτόν τον αριθμό του λεωφορείου και σε ποιο σημείο βρίσκεται σε πραγματικό χρόνο.

Η δεύτερη επιλογή έχει να κάνεις με τις στάσεις. Στην εφαρμογή έχουν χαρτογραφηθεί και οι 250 στάσεις του Αστικού ΚΤΕΛ. Ο χρήστης μπορεί να τις δει πάνω στον χάρτη, να δει ποια στάση είναι σε κοντινή του απόσταση καθώς και να λάβει οδηγίες για το πώς θα φθάσει στην πλησιέστερη με βάση το σημείο που βρίσκεται. Παράλληλα, επιλέγοντας μία στάση πάνω στον χάρτη, μπορεί να δει που βρίσκεται, ποια δρομολόγια εκτελούνται τη συγκεκριμένη ημέρα από τη στάση που επέλεξε καθώς και το χρονικά κοντινότερο δρομολόγιο προς τη στάση της επιλογής του.

Η τρίτη επιλογή αφορά σε γενικές πληροφορίες που μπορεί να λάβει ο επιβάτης, όπως το εβδομαδιαίο πρόγραμμα δρομολογίων, τις τιμές των εισιτηρίων καθώς και τις έκτατες τροποποιήσεις δρομολογίων.

Πως στήθηκε η εφαρμογή

Όπως εξήγησαν τα στελέχη της «Chios startup», η διαφορά με τις υπόλοιπες εφαρμογές είναι στο κόστος, αφού οι δημιουργοί της προσπάθησαν να στήσουν το πρότζεκτ με όσο το δυνατό λιγότερα χρήματα. «Καταλήξαμε στη λύση του κινητού τηλεφώνου. Τοποθετήσαμε ένα κινητό τηλέφωνο μέσα στο λεωφορείο, το οποίο στέλνει το σήμα στον server. Από εκεί το επεξεργαζόμαστε κατάλληλα και το παρουσιάζουμε στην εφαρμογή, στη μορφή που το βλέπει ο κόσμος. Φτιάξαμε κατάλληλη εφαρμογή για τα λεωφορεία, το ΚΤΕΛ αγόρασε τους πομπούς κι έτσι στήθηκε», ανέφεραν τα στελέχη της εταιρίας.

Από την πλευρά της πάντως η διοίκηση του ΚΤΕΛ μέσω του Στ. Κλούβα χαρακτήρισε την συγκεκριμένη εφαρμογή ως ένα ακόμη κινητρο οι Χιώτες να χρησιμοποιήσουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς συμβάλλοντας έτσι στην επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος που ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες αποτελεί μαρτύριο ειδικά για όσους επιχειρούν να διασχίσουν το κέντρο.

Ανακαλύψτε την εφαρμογή στο http://www.chioscitybus.gr

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση