#Ομήρειο πνευματικό κέντρο

Η "Διαδρομή" ταξιδεύει στο Ομήρειο

Μετά τις επιτυχημένες παραστάσεις στην 32η Συνάντηση Ερασιτεχνικών Θιάσων Αιγαίου στη Νάξο και στην έδρα της στο Νεοχώριον η παράσταση «ΜΙΑ ΔΙΑΔΟΜΗ», παρά τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας, ταξιδεύει.

Επόμενος σταθμός το Ομήρειο Π. Κ .Δ. Χίου το Σάββατο 26 και την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου στις 20:00.

Πρόκειται για μια παράσταση μικρών μονόπρακτων του Κ.Μουρσελά, Μ. Πόντικα, Α. Σφάλη σε διδασκαλία – διασκευή- σκηνοθεσία Μανώλη Στάθη.

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ