30.6.2025 13:54

Το "Άρωμα Χίου" αποτελεί πλέον έναν θεσμό στην καρδιά της Αθήνας

Ως η πιο εξωστρεφής δράση προβολής του νησιού χαρακτηρίστηκε από τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Χίου, Παντελή Λεγάτο, η φετινή παρουσία της Χίου στο μετρό Συντάγματος

Ως την πιο ολοκληρωμένη και εξωστρεφή δράση που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ για τη Χίο χαρακτήρισε την πρωτοβουλία «Άρωμα Χίου» στο μετρό Συντάγματος ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χίου Παντελής Λεγάτος, αποτιμώντας τη συμμετοχή του νησιού στη φετινή διοργάνωση.

«Πρόκειται για μια ολιστική δράση που δεν προωθεί μόνο τα προϊόντα του νησιού μας, αλλά συνολικά τον ίδιο τον προορισμό», σημείωσε ο κ. Λεγάτος, εξηγώντας πως στόχος ήταν να «μεταφερθεί» η εμπειρία της Χίου στο κέντρο της Αθήνας και να παρακινηθούν οι επισκέπτες να ταξιδέψουν στο νησί. «Ο επισκέπτης μπορούσε να μυρίσει, να γευτεί, να φωτογραφηθεί σε ένα περιβάλλον που παρέπεμπε στη Χίο», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πολλαπλάσια επισκεψιμότητα και θετικά μηνύματα

Αν και τα επίσημα στοιχεία αναμένονται από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, οι ενδείξεις συγκλίνουν σε ένα σαφές συμπέρασμα: η επισκεψιμότητα της φετινής διοργάνωσης ήταν σημαντικά αυξημένη σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Όπως είπε ο Παντελής Λεγάτος, «η Αθήνα δέχθηκε φέτος τρία εκατομμύρια περισσότερους τουρίστες σε σχέση με πέρυσι και αυτό αντανακλάται και στον αριθμό των επισκεπτών της έκθεσης».

Η δράση πραγματοποιήθηκε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, στοιχείο που σύμφωνα με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου αναδεικνύει την προσπάθεια σε θεσμό. «Ήδη έχουμε προγραμματίσει ραντεβού για την επόμενη χρονιά», αποκάλυψε, δείχνοντας τη σταθερή πρόθεση για συνέχιση και ενίσχυση του εγχειρήματος.

Θετική εικόνα και για την απήχηση στο κοινό

Όπως επισήμανε ο Παντελής Λεγάτος, «οι περισσότεροι επισκέπτες της έκθεσης δήλωσαν ότι έχουν ήδη επισκεφτεί τη Χίο ή ότι τη συμπεριλαμβάνουν στα άμεσα ταξιδιωτικά τους σχέδια». Οι ξένοι τουρίστες, μάλιστα, σχολίασαν θετικά την παρουσίαση του νησιού, εκφράζοντας ενδιαφέρον να το εντάξουν στο πρόγραμμά τους έστω και για μία ή δύο ημέρες.

«Η έκθεση ήταν δομημένη με τέτοιον τρόπο, ώστε ο επισκέπτης να νιώθει ότι βρίσκεται πραγματικά στο νησί», σημείωσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου. Αυτό, όπως είπε, λειτουργεί και στο ψυχολογικό επίπεδο, ενισχύοντας την επιθυμία του κοινού να επισκεφθεί τη Χίο.

Επιχειρηματική ικανοποίηση και νέα συμμετοχές

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στη συμμετοχή των τοπικών επιχειρήσεων. «Αρκετοί από τους επιχειρηματίες μάς ενημέρωσαν ότι εξαντλήθηκαν τα προϊόντα τους και χρειάστηκε να εφοδιαστούν εκ νέου», είπε ο Παντελής Λεγάτος, προσθέτοντας πως και οι τρεις νέες επιχειρήσεις που συμμετείχαν για πρώτη φορά δήλωσαν απόλυτα ικανοποιημένες από τη συμμετοχή τους.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η επιτυχία της δράσης αντικατοπτρίζεται και στην απόφαση όλων των συμμετεχόντων να ανανεώσουν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά, γεγονός που υποδηλώνει την αξία της διοργάνωσης όχι μόνο ως τουριστικής, αλλά και ως οικονομικής επένδυσης για τον τόπο.

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ