Οικονομία

25/5/18 11:12

τελ. ενημ.: 25/5/18 23:44

ΒΙΝΤΕΟ | Η κρίση στην Τουρκία έδιωξε τα κρουαζιερόπλοια και από τη Χίο

- Συνεργασία με εταιρεία Συμβούλων Τουρισμού για να καταστεί η Χίος προορισμός κρουαζιέρας ανακοίνωσε το Επιμελητήριο

Χαμένη από κάθε άποψη θεωρείται και η φετινή τουριστική σεζόν, αφού οι δεκάδες προσεγγίσεις των περασμένων ετών έδωσαν τη θέση τους σε πολύ μικρά κρουζιερόπλοια με περιορισμένο αριθμό προσεγγίσεων.

Αντιλαμβανόμενη ότι μετά την τουριστική αποκοπή από την Ευρώπη με τον μηδενισμό των πτήσεων τσάρτερ, η ξαφνική συρρίκνωση του τουρισμού κρουαζιέρας επιφέρει εξίσου μεγάλο πλήγμα στον Τουρισμό της Χίου, η διοίκηση του Επιμελητηρίου ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την εταιρεία CTM.

Τι προβλέπει η συνεργασία

Όπως εξήγησε στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χίου Π. Λεγάτος στόχος είναι η εκκίνηση από το μηδέν με σκοπό την αποτύπωση των υποδομών αλλά και της υφιστάμενης τουριστικής κατάστασης της Χίου. «Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης αναμένονται μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. Πρόκειται για μία μελέτη που θα μας δείξει πως μπορούμε να αναπτυχθούμε ως προορισμός κρουζιέρας», ανέφερε ο κ. Λεγάτος με τον εντεταλμένο σύμβουλο για θέματα τουρισμού του Δήμου Δ. Καράλη να προσθέτει ότι στόχος είναι να αξιοποιηθούν οι πρωτοβουλίες που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια και σύντομα να υπάρξουν αποτελέσματα.

Μας συμπαρέσυρε η κατάσταση στην Τουρκία

Απαντώντας σε ερώτημα του «π» για το πώς δικαιολογούν την κατακόρυφη πτώση της κρουαζιέρας στη Χίο, οι εκπρόσωποι της CTM Κρύση Παλάση και Πάνος Σωτηρίου, υπογράμμισαν ότι η γενικότερη κατάσταση στη γείτονα χώρα επηρέασε σημαντικά και την Ελλάδα.

«Η κρουαζιέρα ως μορφή τουρισμού είναι ευαίσθητη και αλλάζει ρότα όταν υπάρχουν δυσκολίες. Τέτοιες δύσκολες συνθήκες αντιμετώπισε και η γειτονική μας χώρα με αποτέλεσμα όσες εταιρείες είχαν προγραμματισμένες προσεγγίσεις σε λιμάνια μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας να τις ακυρώσουν. Αυτό το φαινόμενο ξεκίνησε πριν 3 χρόνια και σε αυτό το διάστημα είδα τις εταιρείες του κλάδου όχι μόνο να αλλάζουν λιμάνια αλλά και ολόκληρη περιοχή. Έτσι οι εταιρείες επέλεξαν να κινηθούν δυτικότερα προς τη Μεσόγειο», εξήγησε η κα. Παλάση. 

Σχόλια: 0

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση