Κοινωνία

28/6/12 11:05

τελ. ενημ.: 29/6/12 12:50

Έσπασαν τα κοντέρ των βαθμών

ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΙΛΑΝΕ ΣΤΟΝ "Π" ΓΙΑ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

 
Η σχολική κοινότητα της Χίου έχει παράδοση στην εκπαίδευση και στα καλά πλασαρίσματα με πρωτιές στις Πανελλήνιες εξετάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Οι υποψήφιοι της Χίου σύμφωνα με τα στατιστικά αποτελέσματα του υπουργείου Παιδείας κατέλαβαν την 6η θέση πανελλαδικά στους  βαθμούς  πρόσβασης μεταξύ των 58 διευθύνσεων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
 Ικανοποιημένη δηλώνει η Ε. Βλυσίδου, επισημαίνοντας ότι με βάση τα πανελλαδικά δεδομένα, στις σχολές υψηλής ζήτησης θα ανέβουν οι βάσεις επειδή έχει αυξηθεί ο αριθμός των αριστούχων. «Στην επίδοση καταλάβαμε την 6 θέση πανελλαδικά, τα σχολεία είναι έτοιμα να δεχθούν την υποβολή των μηχανογραφικών, το γραφείο  της Β` βάθμιας του ΚΕΣΥΠ θα είναι στη διάθεση των μαθητών για  συμβουλές συμπλήρωσης των μηχανογραφικών. Η διεύθυνση θα προσπαθήσει να βοηθήσει τους μαθητές ελέγχοντας στο τέλος τα μηχανογραφικά που θα κατατεθούν για να αποφευχθούν άλλα προβλήματα» είπε χαρακτηριστικά.
Οι μαθητές που θα επιλέξουν την ναυτιλιακή κατεύθυνση θα πρέπει να καταθέσουν αυτοπροσώπως τις αιτήσεις τους στις σχολές Χίου και Οινουσσών. Σήμερα θα ολοκληρωθούν και οι παραλαβές των αποτελεσμάτων για τα ΕΠΑΛ, με την δημοσιοποίηση και ανάρτηση των βαθμολογιών και της ομάδας Α, για τους μαθητές που θα μπουν στα ΤΕΙ.
 
Αυτοί είναι πρώτοι
Για πολλούς η πρωτιά είναι στόχος ζωής και για άλλους απλά μια στατιστική καταγραφή. Η διεύθυνση έδωσε στη δημοσιότητα τους πρωτεύσαντες μαθητές σε κάθε Λύκειο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρχουν μαθητές σε άλλα σχολεία  που έχουν υψηλότερη βαθμολογία από τους αναγραφόμενους, αλλά αυτό το πινάκιο αφορά μόνο τους πρώτους σε κάθε σχολείο. Συμπωματικά  πέντε  πρώτοι του πίνακα που ακολουθεί κατέχουν τα αντίστοιχα πρωτεία σε Παγχιακό επίπεδο.
Αυτοί είναι οι :
1. Ρ. Πάτρας ,  βαθμός 19. 79, - 3ο 3ο ΓΕΛ Χίου.
2. Α. Φραγκούλη, βαθμός 19.49 -  ΓΕΛ Καλαμωτής
3. Κ. Πιπίδη – Καλογήρου βαθμός 19.400 – 3ο ΓΕΛ Χίου
4. Δ. Γαρρής , βαθμός 19.35 – από το 2ο ΓΕΛ Χίου
5. Κ. Καλλίτσης, βαθμός 19.33 από το 1ο ΓΕΛ Χίου
6. Ν. Χατζηχριστοδούλου, βαθμός 19.23 από το 2ο ΓΕΛ Χίου.
7. Ε. Ζαννίκου, βαθμός 19.20 από το ΓΕΛ Βροντάδου.
8. Ε. Κολλιάρου, βαθμός 18.88 από το ΓΕΛ Καλλιμασιάς.
9. Δ. Μαυρομάτη, βαθμός 17.42, από το ΓΕΛ Καρδαμύλων
10. Α. Πλακίδα Α., βαθμός 16.45 από το ΓΕΛ Βολισσού.
 
Ο πρώτος των πρώτων πάντως είναι ο Ρ. Πάτρας που κατάφερε να γράψει 20 παρά κάτι ψηλά.
 
Οικογενειακή υπόθεση τα αριστεία
 
Η οικογένεια του Β. Φραγκούλη δημιούργησε  παράδοση, που δύσκολα θα καταρριφθεί αφού και τα δύο παιδιά τους συμπεριλαμβάνονται στους αριστούχους. Πέρσι ήταν η Γεωργία που με 19.807 κατέλαβε τη δεύτερη θέση στην Τεχνολογική κατεύθυνση και βρίσκεται στο δεύτερο έτος του τμήματος  Μηχανολόγων Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Υπολογιστών του Μετσόβειου Πολυτεχνείου. Δεύτερη φέτος και η Άννα με 19.49. 
Το σύστημα της Άννας Φραγκούλη όπως η ίδια δηλώνει ήταν απλό, αλλά και δύσκολο ταυτόχρονα, γιατί απαιτούσε αδιάλειπτη μεθοδική και οργανωμένη μελέτη από την 1η Γυμνασίου έως και σήμερα. Δεν έχει άλλα πρότυπα, αφού όπως λέει ανταγωνίζεται πάντα και μόνο τον εαυτό της, θέλει να γίνεται συνεχώς καλύτερη απ’ ότι είναι και σ’ αυτό την βοήθησε πολύ ο ανταγωνισμός με την αδελφή της.
 
 
Ακολουθώντας την παράδοση στη νομική
Η  Κ. Πιπίδη - Καλογήρου από το Τρίτο Λύκειο με βαθμολογία 19.400, έχει ως στόχο τη Νομική σχολή Θεσσαλονίκης, ακολουθώντας την οικογενειακή παράδοση που έχουν δημιουργήσει ο παππούς Γιάννης και ο πατέρας της Αύγουστος. Όμως διευκρινίζει ότι είναι μια επιλογή που της αρέσει και της ταιριάζει. Το μόνο που φοβάται είναι οι δυσκολίες της φοιτητικής ζωής σε μια μεγάλη πόλη.
 
Αριστείο κι από δημόσιο φροντιστήριο
Η επιτυχία του Κ. Καλλίτση είναι η απόδειξη για την καλή δουλειά που γίνεται  από την δωρεάν ενισχυτική φροντιστηριακή προσφορά της κίνησης Αλλήλων Ένεκα. Σημαντικό ενδεικτικά είναι ακόμη το ότι όπως και στην περίπτωση της Άννας, η μητέρα του είναι εκπαιδευτικός. Δηλώνει χαλαρός, όπως λέει διάβασε κανονικά, αλλά συνετά. Δεν έπεσε «με τα μούτρα στο διάβασμα», απλά ήταν συγκεντρωμένος.
Αν και περνάει ακόμη και ιατρική, αν το θελήσει, βρίσκεται σε δίλλημα, γιατί του αρέσει η Φυσική, αλλά γνωρίζει ότι αυτό το πτυχίο περιορίζει πολύ στη συνέχεια τις δυνατότητες επαγγελματικής του αποκατάστασης.
 
Ψυχολογική υποστήριξη
Παιδί εκπαιδευτικών και η Β. Κολλιάρου έχει ως στόχο την ιατρική σχολή, ευχής έργο θα ήταν να περάσει στη Θεσσαλονίκη, αλλά δεν την απασχολεί και πολύ το θέμα της πόλης που θα ζήσει. Η επιλογή της ιατρικής προέκυψε μετά από ψάξιμο στο τέλος της χρονιάς. Η βοήθεια που πήρε από τους γονείς της ήταν κυρίως ψυχολογική και το μόνο που την φοβίζει είναι το άγνωστο που ανοίγεται μπροστά της.