Επιστολή Λαμπρινούδη στην Ε.Β.ΑΤ.

Συλλυπητήρια επιστολή για το θάνατο της Σ. Λω απέστειλε προς την Ένωση Βρονταδουσίων Αττικής ο δήμαρχος Χίου Π. Λαμπρινούδης, μέσα στην οποία αναφέρει:    

«Δεχθείτε παρακαλώ τα συλλυπητήριά μου για το θάνατο της προσφιλούς  Σμάρως Λω, αντιπροέδρου της Ένωσης Βρονταδουσίων Αττικής, της οποίας η πολυετή συμβολή στο πολιτιστικό και φιλανθρωπικό έργο της Ένωσης ήταν ιδιαίτερα σημαντική.

Παρακαλώ διαβιβάστε τα εγκάρδια συλλυπητήριά μου στην οικογένεια της εκλιπούσης.  Η χάρη του θεού να τους βοηθήσει στη μεγάλη δοκιμασία που περνούν».

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ