#25η Μαρτίου #Μεγάλη σημαία

Υψώθηκε η μεγάλη σημαία στο λιμάνι της Χίου για την 25η Μαρτίου

Παρουσία πλήθους κόσμου αλλά και των αρχών του νησιού πραγματοποιήθηκε στις 12:30 το μεσημέρι της Δευτέρας, στον νότιο λιμενοβραχίονα του κεντρικού λιμένα του νησιού η έπαρση της μεγάλης σημαίας.

Τη σημαία μετέφεραν με πομπή, στον χώρο της έπαρσης οι σπουδαστές της ΑΕΝ Μηχανικών Χίου με τη Φιλαρμονική του Δήμου Χίου να παιανίζει στρατιωτικά εμβατήρια.

 

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ