2.6.2018 15:50

Όλα έχουν την αξία τους: Διεθνές Βραβείο design και στην ετικέτα της «Kiss the Earth»

Μέσα σε λιγότερο από 1 χρόνο φυστικοβούτυρο και αμυγδαλοβούτυρο τρέχουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα, σαρώνοντας βραβεία και διακρίσεις τόσο για τη γεύση όσο και για την εμφάνιση. Νέος στόχος τα βραβεία Good design.

Ο «Χιώτης που φίλησε τη γη», όπως τον χαρακτήρισε μία δημοσιογράφος σε πρόσφατο άρθρο της, Κώστας Πλακωτάρης, έχει επισημάνει ουκ ολίγες φορές τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στην έναρξη του εγχειρήματος του, εν ονόματι Kiss The Earth.

Καλεσμένος λίγο καιρό πριν σε μία από τις «πολιτών συ(ν)σκέψεις», αποκάλυψε πως το αρχικό κεφάλαιο που επένδυσε ήταν το ελάχιστο δυνατό που γινόταν, καθότι «άπλωσε το χέρι του μέχρι εκεί που μπορούσε να φτάσει».

Όταν τα γεγονότα αποδεικνύουν και στους πιο δύσπιστους ότι το εγχείρημα σου πέτυχε, τότε μπορείς να νιώθεις περήφανος εσύ αλλά και ένα ολόκληρο νησί.

Οι λεπτομέρειες κάνουν… τον πρωταθλητή

Ένα μικρό κεφάλαιο, ωστόσο, δεν συνεπάγεται απαραίτητα κακής ποιότητας προϊόν. Εν αντιθέσει, αν επενδύσεις σωστά και έξυπνα τα χρήματα που διαθέτεις, οι πιθανότητες επιτυχίας είναι αμέτρητες. Ο Κώστας επέλεξε να δώσει την μεγαλύτερη προσοχή στην πρώτη ύλη και αμέσως μετά στην εμφάνιση. Ήθελε η εικόνα που θα αντικρίζει ο καταναλωτής των προϊόντων της Kiss the Earth, εκτός από το στομάχι, να του χορταίνει και το μάτι.

Στα διεθνή βραβεία Good Design

Αφήνοντας τους γραφίστες να κάνουν την δουλειά τους στις ετικέτες του προϊόντος κατάφερε η «ζωγραφιά» των ετικετών της Kiss The Earth να αναδειχθεί από το  Μουσείο Αρχιτεκτονικής και Σχεδιασμού του Σικάγο και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Αρχιτεκτονικής, Τέχνης, Σχεδιασμού και Περιβαλλοντολογικών Μελετών ως μία από τις καλύτερες εικόνες προϊόντων για την φετινή χρονιά.

Στα δεύτερα διεθνή βραβεία  σχεδιασμού Good Design, o Κώστας Πλακωτάρης, τα προϊόντα  και οι σχεδιαστές του θα βρίσκονται εκεί για να  δουν τον κόπο τους να διακρίνεται διεθνώς. Η έκθεση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της προώθησης έργων που σχεδιάστηκαν από Έλληνες και Κύπριους σχεδιαστές για την ελληνική και κυπριακή αγορά κατά τα έτη 2016-2018. Βασικός σκοπός αποτελεί η προβολή και παρουσίαση των νέων τάσεων στο ντιζάιν και η προώθηση των έργων που ξεχωρίζουν για την καινοτομία και την πρωτοποριακή τους κατεύθυνση.

ΜΕΧΡΙ ΣΤΟ TEDx ΕΦΤΑΣΕ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥΣ …

Όλα αυτά συμβαίνουν πριν καν συμπληρωθεί ένας ολόκληρος χρόνος λειτουργίας των εργαστηρίων της Kiss The Earth… «Όλα αυτά;» Ναι, γιατί τα καλά νέα για τη χιώτικη εταιρεία δε σταματούν εδώ, καθώς στο σημερινό Tedx (το Tedx είναι μία μη κερδοσκοπική οργάνωση αφιερωμένη στη διάδοση αξιόλογων ιδεών. Βασισμένο στο πρότυπο του TED, το χιώτικο φυστικοβούτυρο θα είναι ένα από τα βασικά προϊόντα που θα γεμίσουν τα καλάθια των ομιλητών.

Το TEDx είναι ένα πρόγραμμα τοπικών και αυτόνομα οργανωμένων εκδηλώσεων. Στην Αθήνα το παρακολουθούν ετησίως πάνω από 1200 άτομα και φιλοξενεί περίπου 50 ομιλητές από όλο τον κόσμο.

«Είναι μεγάλη μου τιμή να έχουν επιλεχθεί τα προϊόντα μου  ανάμεσα σε χιλιάδες άλλα, για να συμπληρώσουν το καλάθι- δώρο των ομιλητών», αναφέρει ο Κ. Πλακωτάρης εμφανώς δικαιωμένος, γιατί μπορεί πλέον να αποδεικνύει σε όσους δεν τον πίστευαν στην αρχή ότι τα κατάφερε.

Ειδήσεις σήμερα

Μπείτε στην ομάδα μας στο Viber και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο. Ακολουθήστε μας στο Google News. Σχολιάστε στην σελίδα μας στο Facebook.

Ο Πολίτης είσαι εσύ. Γίνε συνδρομητής της εβδομαδιαίας έντυπης έκδοσης.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ