#Μεταναστευτικό #Γιώργος Κλιαμενάκης

«Κακώς ψηφίσαμε δομή 500 ατόμων»

Στην ανάκληση της παραίτησής του προχώρησε ο Αντιδήμαρχος Ιωνίας Γιώργος Κλιαμενάκης, που σε δηλώσεις του στα τοπικά Μ.Μ.Ε. το πρωί της Τρίτης, εξήγησε ότι αυτή οφείλονταν σε ζητήματα λειτουργίας του Δήμου και όχι στη διαχείριση του μεταναστευτικού.

Ο ίδιος, θέλησε να ξεκαθαρίσει τη θέση του, λέγοντας ότι τάσσεται υπέρ της δημιουργίας κλειστής ελεγχόμενης δομής 2.000 ατόμων, έξω από τον αστικό ιστό της Χίου, καταθέτοντας παράλληλα την άποψη ότι κακώς η Δημοτική Αρχή συνηγόρησε εντός του Δημοτικού Συμβουλίου σε δομή 500 ατόμων.

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ