#Δήμος Χίου #Σταμάτης Κάρμαντζης #Δημοτική Ενότητα Αγίου Μηνά #Οδικό δίκτυο #Καμπόχωρα

Έπεσαν οι υπογραφές για το έργο εσωτερικής οδοποιίας Καμποχώρων – Αγίου Μηνά

Ο Δήμος Χίου ενημερώνει ότι υπογράφηκε μεταξύ του Δημάρχου Χίου κ. Σταμάτη Κάρμαντζη και της Ανάδοχης Εταιρείας Ζενιώδη η σύμβαση ύψους 600.000 ευρώ –από το Ταμείο Αλληλεγγύης- για το έργο εσωτερικής οδοποιίας Καμποχώρων – Αγίου Μηνά.

«Ακόμα ένα σημαντικό έργο προχωρά του οποίου η ολοκλήρωσή θα συμβάλει στην ενίσχυση και τη βελτίωση του οδικού δικτύου του νησιού μας», αναφέρει η ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του Δήμου Χίου.

 

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ