Ζωή

23/2/18 11:39

τελ. ενημ.: 24/2/18 15:20

Η «Οδύσσεια» ενός πολίτη με τη ΔΕΗ Χίου για έναν διακανονισμό οφειλής

Με το ανάλγητο πρόσωπο  της δημοσιοϋπαλληλικής νοοτροπίας που επικρατεί και στη ΔΕΔΔΗΕ ήρθε αντιμέτωπος ο  Κων/νος Κοσμάς, ο οποίος προ ημερών επιχείρησε να εξυπηρετηθεί από το κατάστημα της Χίου, προκειμένου να διακανονίσει μια οφειλή του αλλά τελικά όχι μόνο δεν κατάφερε να κάνει διακανονισμό αλλά εξυπηρετήθηκε από υποκατάστημα της Θεσσαλονίκης τηλεφωνικά!

Όπως ο ίδιος αναφέρει στο politischios.gr η οδύσσεια του ξεκίνησε πριν λίγες ημέρες όταν προσήλθε  στο κατάστημα της ΔΕΔΔΗΕ  Χίου για να υποβάλει αίτηση διακανονισμού.

«Είχα ενημερωθεί τηλεφωνικά από τη γραμμή εξυπηρέτησης της ΔΕΔΔΗΕ ότι έπρεπε να καταθέσω ένα εφάπαξ ποσό της τάξεως των 200€ προκειμένου να διακανονιστεί η οφειλή μου που άγγιζε τα 3150€. Πήγα λοιπόν στο εδώ κατάστημα της ΔΕΔΔΗΕ και τους είπα ότι επιθυμώ να διακανονίσω την οφειλή καταβάλλοντας το ποσό που μου είχαν πει τηλεφωνικά και συνάμα να υποβάλλω και αίτηση για νέα παροχή ρεύματος εδώ στο νησί καθότι νοίκιασα σπίτι και έπρεπε να έχω ρεύμα.

Η  αρμόδια υπάλληλος για τους διακανονισμούς μου είπε ότι πρέπει να καταβάλλω 2852€ και το ποσό που απομένει μέχρι τα 3150€ να το δίνω με δόσεις! Της απαντώ ότι από το «11770» μου είπαν ότι το ποσό της προκαταβολής είναι πολύ μικρότερο και αν καταθέσω το ποσό που μου λέει δεν θα είναι διακανονισμός. Φεύγω από τη συγκεκριμένη υπάλληλο και πάω σε μία άλλη επίσης υπεύθυνη για λογαριασμούς και  αφού της εξηγώ ευγενικά  τι ακριβώς ειπώθηκε με τη συνάδελφος της  και τι μου ζήτησαν από τη γραμμή εξυπηρέτησης  της ΔΕΔΔΗΕ, της  ζητώ να ελέγξει ξανά τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τον διακανονισμό και να ξαναδεί το ποσό της προκαταβολής. Φυσικά και δεν το έκανε και απλά μου είπε ότι όσα ζητήθηκαν από τη συνάδελφο της ήταν σωστά και βάσει  οδηγιών.

Της ζητώ λοιπόν να μου δώσει εγγράφως τα όσα μου λέει αλλά αρνήθηκε με τη δικαιολογία ότι δεν μπορεί να απαντάει εγγράφως σε κάθε πελάτη. Αγανακτισμένος για αυτή τη συμπεριφορά, καλώ την αστυνομία ώστε να της  υποβάλλω μήνυση  για παράβαση καθήκοντος», εξηγεί  ο Κ. Κοσμάς επισημαίνοντας ότι τελικά επικοινώνησε τηλεφωνικά με υπάλληλο του υποκαταστήματος  της ΔΕΔΔΗΕ στη Θεσσαλονίκη και εξυπηρετήθηκε άμεσα.

«Επειδή η οφειλή μου αφορούσε εξοχικό ακίνητο στη Χαλκιδική, σκέφτηκα να επικοινωνήσω με υποκατάστημα της ΔΕΔΔΗΕ στη Θεσσαλονίκη μήπως και βρω άκρη.  Η εξυπηρέτηση ήταν άμεση, ο υπάλληλος ήταν απόλυτα ενημερωμένος και ευγενικός και μου εξήγησε ότι για να λάβω νέα παροχή ρεύματος για το ενοικιαζόμενο σπίτι στη Χίο θα έπρεπε να υποβάλλω αίτηση διακανονισμού για την παλιά μου οφειλή , να πληρώσω 473€  προκαταβολή και τα υπόλοιπα να τα πληρώσω σε 12 δόσεις», ανέφερε  προσθέτοντας ότι την επόμενη ημέρα ξαναπήγε στο υποκατάστημα της ΔΕΔΔΗΕ στη Χίο για να πληρώσει την προκαταβολή και να κάνει την αίτηση επανασύνδεσης και εξήγησε στους υπαλλήλους τον τρόπο που εξυπηρετήθηκε και εκείνοι απλά του απάντησαν ότι ακολουθούν αυστηρά τις οδηγίες.

«Δεν καταλαβαίνω πραγματικά τι συμβαίνει και πώς λειτουργούν εδώ οι υπάλληλοι. Άλλα μέτρα και άλλα σταθμά έχουν οι υπάλληλοι  στη Θεσσαλονίκη και άλλες οδηγίες ακολουθούν;», αναρωτήθηκε ο κ. Κοσμάς, φανερά ανήσυχος για τις εγκαθιδρυμένες νοοτροπίες που επικρατούν σε ορισμένες υπηρεσίες κοινωνικής ωφέλειας.       

Σχόλια άρθρου: 0