Ειδήσεις

4/7/12 16:20

τελ. ενημ.: 4/7/12 16:20

Σταθμεύει και πάλι ο Βοτανικός

ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΚΑΙ ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

 
Από αναβολή σε αναβολή το πάμε για τη σύσταση φορέα διαχείρισης του βοτανικού κήπου, αφού ούτε χθες η οικονομική επιτροπή κατάφερε να αποφασίσει για τη σύσταση ενός φορέα διαχείρισης και για τη σύνθεση του σχετικού συμφωνητικού.
Εκείνο που φάνηκε από τις τοποθετήσεις τόσο του Π. Λαμπρινούδη, του Γ. Χαλλιορή αλλά και του Μ. Σκούφαλου είναι ότι κανείς τους δεν πιστεύει στις δυνατότητες και στην προοπτική αυτού του έργου. Ο φακός εστιάζει στο βάρος των υποχρεώσεων που ανακύπτουν κι όχι στην προοπτική που θα δώσει στον τόπο η σωστή διαχείριση, προβολή και αξιοποίηση του.
Για τη διαχείριση του Βοτανικού κήπου ζητείται επενδυτής που θα αναλάβει εξ’ ολοκλήρου τη συντήρηση των φυτών, τον καθαρισμό κ.λπ. του χώρου, θα αναλάβει τις ξεναγήσεις, την προβολή του, τη διοργάνωση εκδηλώσεων κ.λπ καθώς και τη λειτουργία του κυλικείου.
Τελικά μετά από διαλογική συζήτηση κατά την οποία διαφάνηκαν τα προαναφερόμενα, η υπηρεσία κλήθηκε να επαναφέρει το θέμα συνοδευμένο από «οικονομοτεχνική» μελέτη.
Χώροι στάθμευσης
Εκ διαμέτρου αντίθετες ήταν οι απόψεις των μελών της οικονομικής επιτροπής σε ότι αφορά τους χώρους στάθμευσης των αυτοκινήτων στην πόλη της Χίου, κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης του σώματος.
Συγκεκριμένα ο δήμαρχος εισηγήθηκε την ανανέωση της ενοικίασης του χώρου στην Αγ.  Άννα Καπέλα, έκτασης 3 στρεμμάτων με τα έξοδα της διαμόρφωσης του να βαραίνουν τους ιδιοκτήτες και με το μηνιαίο μίσθωμα να ανέρχεται στα 1000 ευρώ.
Ο Π. Λαμπρινούδης υποστήριξε ότι με το πάρκινγκ στην οδό Αλλατίου να έχει μείνει μισό, λόγω των έργων που εκτελούνται για το κολέγιο και εκείνο της τάφρου του Κάστρου να μη λειτουργεί επίσης λόγω εργασιών, ο χώρος στάθμευσης στην Αγ. Άννα Καπέλα θα είναι η ιδανική λύση για τους δημότες.
Ο Μ. Σκούφαλος καταψήφισε υποστηρίζοντας ότι η δημοτική αρχή πρέπει να προσανατολιστεί προς την κατεύθυνση αγοράς ιδιόκτητων χώρων στάθμευσης ενώ ο Γ. Χαλλιορής υποστήριξε ότι από την αρχή πρέπει να γίνει ένας συνολικός σχεδιασμός για τη φιλοσοφία των χώρων στάθμευσης, πού αποσκοπούν, πώς λειτουργούν και για την επιλογή των περιοχών στις οποίες πρέπει να αναζητηθούν τέτοιοι χώροι για την εξυπηρέτηση των δημοτών, με αντίστοιχο αντίτιμο όμως.