Ζουν ανάμεσα μας

Περπατώντας στο κέντρο της Χώρας νωρίς το απόγευμα, την ώρα που η κίνηση είναι μειωμένη, μπορεί κανείς να συναντήσει άστεγους να κοιμούνται στα πάρκα, ακόμα και ρακοσυλλέκτες που ζουν κυριολεκτικά από τα απορρίματα των άλλων. Κατά κύριο λόγο πρόκειται για ανθρώπους άνεργους ή και άπορους, οι οποίοι μάχωνται για την επιβίωση, ψάχνοντας για καταφύγιο στα παγκάκια και τροφή στα σκουπίδια.

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ