Συναυλία με τη μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού

 
Μία ξεχωριστή συναυλία παρουσία του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ  στρατηγού Μιχ. Κωσταράκου και του Αρχηγού ΓΕΝ αντιναύαρχου Κ. Χρηστίδη, θα πραγματοποιήσει σήμερα στις 18:30 το ΝΑΣΧΙ στο Ομήρειο με τη συμμετοχή της μπάντας του Πολεμικού Ναυτικού. 

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ