Κοινωνία

3/6/16 19:16

τελ. ενημ.: 3/6/16 19:16

«Stress test» για το Κέντρο Εξυπηρέτησης του Δημότη

ΠΑΝΩ ΑΠΟ 90 ΑΙΤΗΜΑ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 24ΩΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ

Κάτι παραπάνω από αναγκαιότητα αποδείχθηκε τελικά το Κέντρο Εξυπηρέτησης του Δημότη. Από την ημέρα της επίσημης λειτουργίας του, μέχρι και την Παρασκευή, η διαδικτυακή εφαρμογή του Δήμου δέχθηκε 95 αιτήματα τόσο μέσω διαδικτύου όσο και τηλεφωνικά.

Από τα 95 αιτήματα εξυπηρετήθηκαν ήδη τα 54 ενώ παραμένουν σε εκκρεμότητα τα 41.

«Ήδη έγιναν σήμερα και οι πρώτες βελτιώσεις στις διαδικασίες λειτουργίας για πιο σύντομη ανταπόκριση των υπηρεσιών. Ωστόσο αναμένεται να εντοπιστούν νέα σημεία που χρήζουν βελτίωσης τους επόμενους μήνες, οπότε ζητάμε την κατανόηση των δημοτών κατά τη διάρκεια του beta.
Αξίζουν συγχαρτητήρια στο προσωπικό του Δήμου, τους εργαζόμενους στα περιφερειακά ΚΕΠ που καταγράφουν τα τηλεφωνικά αιτήματα από όλη τη Χίο σε ένα κοινό τηλεφωνικό αριθμό και το τμήμα πληροφορικής του Δήμου Χίου που το έκανε τεχνικά εφικτό. Συγχαρητήρια και στους προϊστάμενους και τους εργαζόμενους όλων των υπηρεσιών που εργάζονται για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων των δημοτών. Υπάρχει και αυτό το δημόσιο»,
ανέφερε ο αντιδήμαρχος Δ. Καράλης. 

Δείτε επίσης

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση