Κοινωνία

26/10/15 10:43

τελ. ενημ.: 26/10/15 10:43

Spectre: 17 διαφορετικές μάρκες διαφημίζονται μέσα από τη νέα ταινία του James Bond!

Μπορεί να είναι ο πιο διάσημος κατάσκοπος του κόσμου, αλλά φαίνεται ότι ο James Bond είναι επίσης ένας δεινός... πωλητής!

Η ταινία Spectre πιστεύεται ότι έχει περισσότερες τοποθετήσεις προϊόντων από οποιαδήποτε από τις προηγούμενες 23 ταινίες της σειράς 007, με τουλάχιστον 17 μάρκες να προβάλλουν τα εμπορεύματά τους στην οθόνη.

Οι μάρκες αυτές κυμαίνονται από κοστούμια Tom Ford και τη μπύρα Heineken μέχρι τη σαμπάνια Bollinger και κινητά τηλέφωνα Sony. Μια μεγάλη ποικιλία από εταιρείες αναζητούν να έχουν κέρδος από την επιτυχία του μυστικού πράκτορα.

Σε μια από τις πιο δυνατές σκηνές, ο Bond φοράει ένα ρολόι Omega με την κάμερα να κάνει focus, καθιστώντας βέβαιο ότι ο θεατές θα δουν το όνομα της μάρκας.

Όπως πάντα, ο Bond έχει μια αδυναμία στις Aston Martin, αλλά στην ταινία εμφανίζονται και άλλες μάρκες αυτοκινήτων όπως Rolls-Royce, Jaguar C-X75 και Fiat 500.

Άλλα εμπορικά σήματα που παρουσιάζονται στην ταινία Spectre είναι η βότκα Belvedere, η σαμπάνια Bollinger, το malt ουίσκι Macallan, ένα μπουκάλι το οποίο μπορεί να δει κανείς στο τραπέζι του σαλονιού του Bond.

Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είδε το φως της δημοσιότητας κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, όταν χάκερς επιτέθηκαν στην Sony, ανέφερε μια πρόταση 5 εκατομμυρίων δολαρίων στον ηθοποιό απλά για να ποζάρει σε ένα διαφημιστικό πλάνο με ένα από τα smartphones της εταιρείας.

Οι κινηματογραφιστές έχουν προηγουμένως υπερασπιστεί την τοποθέτηση προϊόντων, υποστηρίζοντας ότι είναι ο μόνος τρόπος για να χρηματοδοτηθεί ο αστρικός προϋπολογισμός που χρειάζεται. Η ταινία Spectre φέρεται να έχει κοστίσει 226 εκατομμύρια λίρες.

 

 

Δείτε επίσης