#Ψυχιατρικός Ξενώνας Χίου

''Ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει''

Το γεύμα αγάπης του Ψυχιατρικού Ξενώνα Χίου

Ο Ψυχιατρικός Ξενώνας Χίου ''Οίκος Αγάπης'' πραγματοποίησε, την Κυριακή 6 Νοεμβρίου γεύμα αγάπης στο εργαστήρι του και αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση:

«Την εξαιρετική πρωτοβουλία για την διοργάνωση αυτής της δράσης  είχε η αρμόδια του πολιτιστικού τομέα  της Τοπικής Κοινότητας  κ. Δώρα Σαββοπούλου. Στη παρέα μας ήταν ο συντηρητής έργων τέχνης κ. Βαλάντης Σιδερίδης ,η αφηγήτρια-ιστορίτρια κ. Ανεζούλα Κατσιμπίρη ,ο πρόεδρος Μορφωτικού Εκπολιτιστικού Συλλόγου ''ΟΙ ΑΜΑΔΕΣ'' και Επιστημονικού Δικτύου Α.Μ.Α.Δ.Ε.Σ κ.Νίκος Καλογεράς ,οι κυρίες των Καρδαμύλων που προσέφεραν φαγητό κα γλυκά.Ο Μάριος Νεαμονιτάκης κιθάρα-φωνή ,ο Γιώργος Τσιβής μπουζούκι.

Ήταν ένα υπέροχο Κυριακάτικο μοίρασμα...άλλωστε όπως λέει και ο ποιητής  Τάσος Λειβαδίτης  ''Ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει''


Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την υποστήριξη σας στις προσπάθειες μας.

Επικοινωνία: Περδικάρη Εριέττα-Επιστημονικά Υπεύθυνη 6951000902».

 

X

Ακολουθήστε μας στο Google News. Μπείτε στην Viber ομάδα μας και δείτε όλες τις ειδήσεις από τη Χίο και το Βόρειο Αιγαίο.

Ειδήσεις σήμερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ